1. Пшегодська Лілія Михайлівна – голова МК, методист училища. Очолює методичну комісію з 2015 року, після реорганізації двох напрямків підготовки в один.

    Працює над методичною проблемою: «Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виробничий процес».

    Здійснює методичний супровід підготовки професій: «Кухар, кондитер», «Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця».

    Працює з викладачами в плані самоосвіти, вивчення та обміну досвідом, підвищення кваліфікації, фахового зростання та удосконалення навчально-виробничого процесу.

    2. Лазаряк Ольга Георгіївна – викладач спеціальних дисциплін (Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця), член методичної комісії з 2007року.

    Працює над методичною проблемою: «Організація навчальної діяльності учнів у процесі вивчення спецдисциплін»

    Відповідно до проблеми, над якою працює розробила та провела відкриті уроки: «Виконання хімічної завивки», «Художній розпис нігтьової пластини», взяла участь у виїзному засіданні обласного методичного об’єднання даного напрямку. На засіданнях МК постійно виступає з доповідями та повідомленнями, ділиться творчими напрацюваннями на сторінках освітянської преси.

    3. Князь Ніна Василівна – майстер виробничого навчання (Кухар, кондитер), член методичної комісії з 1998 року.

    Працює над методичною проблемою: «Удосконалення форм та методів проведення сучасного уроку виробничого навчання через вивчення та впровадження новітніх виробничих технологій».

    Постійно працює у плані самоудосконалення, фахового зростання. Є ініціатором проведення різноманітних навчальних та виховних заходів спрямованих на популяризацію професій даного напрямку, підвищення іміджу навчального закладу. За час роботи підготувала та провела конкурси професійної майстерності, відкриті демонстраційні уроки (серед яких інтегровані), майстер-класи, кулінарні виставки, ярмарки кухарського мистецтва. Її учні є неодноразовими учасниками та призерами конкурсів фахової майстерності. Активна у роботі методичної комісії, на засіданнях виступає із доповідями, методичними розробками, оглядом новинок кухарського мистецтва.

    4. Коршівська Ганна Іванівна – майстер виробничого навчання (Кухар, кондитер), член методичної комісії з 1993 року.

    Працює над методичною проблемою: «Технології креативного мислення у процесі засвоєння нового матеріалу через виконання практичних завдань». Знаючий, ерудований майстер виробничого навчання з хорошим багажем знань з психології, педагогіки власного предмета. Постійно у пошуку новітніх форм і методів роботи з дітьми. Користується авторитетом у вихованців та їх батьків, багато працює у плані самоосвіти. Розробляє та проводить креативні та нетрадиційні кулінарні заходи, з особливою манерою виконання. У її досвіді роботи виховні заходи: «Перлини Буковинської кухні» (забуті рецепти наших бабусь), «Кухні народів світу» (Україна, Італія, Японія, Франція, Греція, Китай), «Традиції українських вечорниць».

    Відкриті уроки, підсумкові контрольні роботи, демонстраційні заходи Ганни Іванівни завжди відрізняються самобутністю та нетрадиційністю, завжди викликають подив та захоплення.

    Охоче ділиться методичними напрацюваннями з молодими працівниками, неодноразово публікувалась в освітянській періодиці.

    5. Некрасова Оксана Степанівна – майстер виробничого навчання (Кухар, кондитер), член методичної комісії з 2001 року.

    Працює над методичною проблемою: «Організація самостійної діяльності учнів у процесі засвоєння нового матеріалу».

    Перспективний і здібний майстер виробничого навчання. Працює у тісній співпраці з батьківським та учнівським колективом. Уроки виробничого навчання проводить на високому організаційному та методичному рівнях. Працює над удосконаленням процесу проходження виробничої практики. Виховує вмілих фахівців, конкурентноздатних на сучасному ринку праці.

     

    6. Помпуш Галина Василівна – майстер виробничого навчання (Кухар, кондитер), член методичної комісії з 2006 року.

    Працює над методичною проблемою: «Організація виховної діяльності учнів на уроках виробничого навчання».

    Розпочала педагогічну діяльність, пропрацювавши багато років на виробництві. Прививає любов до обраної професії. Маючи багатий виробничий досвід, вміє змоделювати реальні ситуації, які можуть трапитися з учнями у процесі роботи. Готує своїх вихованців до самостійного життя, вчить швидко приймати правильні рішення, брати на себе відповідальність.

     

    7. Гордіца Юлія Мирославівна – майстер виробничого навчання (Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця), член методичної комісії з 2010 року.

    Працює над методичною проблемою: «Наукова організація праці майстра виробничого навчання».

    Молодий, перспективний майстер виробничого навчання з хорошими знаннями у галузі власного предмету, а також педагогіки та психології учнівського контингенту. Працює у тісній співпраці з головою методичної комісії та викладачем спеціальних дисциплін. Вміло переймає досвід старших колег. Активно займається самоосвітою. Креативна, творча, ініціативна. Бере активну участь у проведенні виставок, конкурів, майстер-класів, ярмарків педагогічних ідей.

    OCHOBHI ЗАВДАННЯ РОБОТИ

    на 2015—2016 н.р.

    Координуючи свої завдання i напрямки роботи з діяльністю педагопчного колективу училища, методична комісія працює над:

      1. Вивченням та впровадженням у роботу викладачів основних положень Законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Державних стандартів професійно-технічної освіти».
      2. Методичним i інформаційним забезпеченням навчального процесу.
      3. Організацією навчально-методичної роботи викладачів та майстрів в/н училища з метою подальшого впровадження особистісно-орієнтованих технологій навчання, педагогіки співробітництва, диференціації та індивідуалізації навчання.
      4. Розвитком індивідуальних особливостей учнів, їx творчостей.
      5. Підвищенням кваліфікації викладачів i майстрів в/н, удосконаленням форм, методів проведення уроків теоретичного i виробничого навчання та психологічним забезпеченням навчання учнів.

    Leave a Reply