Ковалик Ольга Миколаївна – викладач хімії, спеціаліст вищої категорії, викладач методист. Голова методичного об’єднання. Методична проблема, над якою працює «Інноваційні форми навчання у сучасній педагогічній науці». Тема доповіді: Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через впровадження педагогічних інновацій.
Кольба Марія Зіновіївна – викладач фізики та астрономії, спеціаліст вищої категорії, викладач методист. Методична проблема, над якою працює «Форми і методи організації самостійної роботи учнів на уроках фізики». Тема доповіді: Формування світогляду сучасної людини на уроках фізики.
Перепелюк Ольга Іванівна –викладач математики, спеціаліст вищої категорії. Методична проблема, над якою працює «Формування вмінь та навичок при виконанні вправ з математики». Тема доповіді: Сучасний урок математики в контексті компетентнісного підходу.
Зварич Ольга Миколаївна – викладач математики та інформатики, спеціаліст ІІ категорії. Методична проблема, над якою працює «Впровадження та застосування новітніх технологій га сучасному уроці» . Тема доповіді: Шляхи реалізації принципу доступності в поєднанні з високим рівнем складності (врахування вікових та індивідуальних психофізичних особливостей учнів, диференціація навчання) В. О. Сухомлинський про розумове виховання.
Віксич Юлія Ярославівна – викладач географії, спеціаліст. Методична проблема, над якою працює «Підвищення ефективності сучасного уроку через самостійну роботу учнів». Тема доповіді: Використання інтерактивних вправ для розвитку розумових здібностей та рис особистості у навчально-виховному процесі
Чокан Лариса Михайлівна – викладач біології, спеціаліст ІІ категорії . Методична проблема, над якою працює «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології». Тема доповіді: Впровадження нетрадиційних форм та методів роботи на уроках біології.
Калинчук Михайло Гаврилович – викладач інформаційних технолоргій, спеціаліст вищої категорії. Методична проблема, над якою працює «Використання ресурсів Інтернет для самоосвіти учнів». Тема доповіді: Використання ресурсів Інтернет для самоосвіти учнів
Якимик Василь Васильович – викладач інформатики, спеціаліст. Методична проблема, над якою працює «Активні форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці». Тема доповіді: Формування інформаційних компетентностей при викладанні інформатики
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ
на 2015—2016 н.р.
- Удосконалювати професійну та загальноосвітню підготовку учнів шляхом інтенсифікації методів навчання і виховання в реальних умовах училища.
- Враховувати особливості сучасного інформаційного суспільства, психологію сучасної молоді.
- Формувати у молодого покоління усвідомлене ставлення до навчання та вибору свого життєвого шляху
- Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.
- Адаптація учнів до проведення незалежного зовнішнього тестування.
- Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного педагога.
- Впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність педагогів природничо-математичного циклу.
- Створення умов для професійного зростання педагогів та організація самоосвітньої діяльності.
- Пропаганда і впровадження передового педагогічного досвіду.