Група, навчальний заклад – це маленька модель суспільства. Що, якщо вчитель, класний керівник, майстер виробничого навчання об’єднаються з дітьми та батьками, щоб разом створювати світ, в якому кожна людина цінна, всі почувають відповідальність за свої вчинки та один за одного, а бажання дітей та дорослих співпадають. Креативні батьківські збори – крок до цієї мети.

    17.10.2014р. відбулися батьківські збори учнів групи №5 за професією «Столяр будівельний, тесляр»  на яких було обговорено ряд питань діяльності батьківського комітету та аналіз навчальної та виробничої роботи групи №5  ВПУ №24 м. Заставна. Аналіз зробила, класний керівник Скігар Ю. В. та викладач спецдисциплін Турецька Н. В.

    Збори здійснювалися при відкритому виробничому навчанні під керівництвом майстра виробничого навчання Кортко М. С. по темі: «Налагодження інструменту та заточка ножів рубанка»,  де  батьки змогли спостерігати за роботою дітей: як вони відповідають з теоретичної частини уроку, а також виконують підготовку інструментів та заточення ножів рубанка.

       В роботі зборів прийняв  участь заступник директора з виховної роботи Альохін В. С., де наголосив, що систематична, постійна участь батьків у процесі навчання дітей є необхідною умовою підготовки їх до самостійного життя, формування моральних рис особистості. У сторону групи лунали позитивні відгуки. Між тим, поради щодо покращення навчання, дисципліни і адаптації студентів в нових для них умовах теж лунали. Адже недостатня мотивація, безвідповідальність і неорганізованість, несистематична самостійна робота, прогалини у знаннях – це об'єктивна реальність для усіх сучасних студентів. Саме тому він  звернув увагу на необхідність систематичної роботи учнів, відпрацювання пропущених занять, звертався до батьків з проханням систематичного контролю з їх боку.


    Першочергова увага була приділена питанням поточної успішності та відвідування занять. З даних питань докладну інформацію батькам надала класний керівник групи  Скігар Ю. В . Класний керівник наголосила на відсутність віддачі від учнів,  що вони  дозволяють собі приходити на заняття непідготовленими (без ручки, зошитів), їм бракує тактовності та вихованості, що зовсім не прагнуть пізнавати щось нове, не читають книжок та газет, не дивляться теленовини, не стежать за подіями у світі. Навіть шпаргалки й ті не хочуть писати, натомість просто закладають увесь необхідний їм матеріал з Інтернету у айфони. Порадила  батькам вимагати більшої віддачі від своїх дітей.

    Викладач спецдисципліни Турецька Н. В., яка викладає у групі, групою здебільшого задоволена, за що подякувала батькам. Але імена слабших учнів та «віртуальних», або прогульників, все ж назвала. Вона теж відзначила кращих студентів і порадила батькам навіть під час вихідних змушувати перечитувати конспекти.


    Батькам була надана повна інформація щодо поточних і перспективних завдань навчально-виховного процесу. Здебільшого лунали позитивні відгуки. Між тим, поради що дала класний керівник Скігар Ю. В. щодо покращення навчання, дисципліни і адаптації учнів теж лунали.

    Юлія Володимирівна похвалила старост блоків, де мешкають учні у  гуртожитках. Їм притаманні підтримання порядку, чистоти, естетики кімнат, виконання правил проживання в гуртожитку, дотримання норм моралі.

          Батьки учнів, які були присутні на зборах, взяли активну участь в обговоренні питань навчальної та виробничої діяльності учнів груп.  В своїх виступах вони ділилися власними враженнями про навчання, виробничу практику, організацію дозвілля та умови проживання в гуртожитку.

         Батькам було продемонстровано відео-  та фотоматеріал всіх заходів училища, де приймали участь учні групи №5. Збори проводились в теплій, щирій, сімейній обстановці.

    Батьки  подякували керівництву групи за можливість взаємного спілкування, обміну думками з питань та проблем навчання учнів та ефективно і з користю проведений час.

    Leave a Reply