«Затведжую »

     Директор ВПУ№24м.Заставна

    ______    __Гула В.Я.

    «  »                         2015р

    ПЛАН

    виховної  роботи

    Вищого професійного училища №24 м.Заставна Чернівецької області

     на 2015—2016 навчальний piк

    м.Заставна

     

     

    Аналіз виховної роботи за 2014—2015 навчальний рік

    Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти визначили пріоритетні завдання виховання й основні напрямки їх виконання на сучасному етапі.

    Виховання — багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій : а це ставлення до себе і батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо.

    Головною метою виховної роботи Вищого професійного училища № 24м. Заставна є виховання громадянина України — носія цінностей та загальнолюдських надбань.

    Вся виховна робота училища в 2014—2015 навчальному році передбачала реалізацію наступних завдань:

    — Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської
    відлові дальності,культури поведінки та свідомої дисципліни ;

    — Виховання відповідального ставлення до навчання та праці,
    розширення політехнічного кругозору й підготовки до свідомого вибору
    професії;

    — Фізичне удосконалення, зміцнення здоров'я й формування в учнів
    санітарно гігієнічної культури та здорового способу життя;

    — Формування в учнів естетичної культури, утвердження умінь
    створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів
    дітей,формування основ громадянського світогляду.

    Для реалізації цих завдань в училищі було розроблено єдину комплексну систему планування виховної роботи навчального закладу, що включала в себе плани виховної роботи класних керівників, майстрів виробничого навчання, бібліотеки, соціального педагога та практичного психолога, вихователів гуртожитку, окремих предметних гуртків та гуртків за інтересами.

    В цих планах були охоплені всі напрямки виховання, передбачені «Основними орієнтирами виховання учнів » та включали у себе календарні, традиційні свята, масові заходи, конкурси по втіленню національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», заходи щодо зміцнення моральності, утвердження здорового способу життя та ін.

    Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи навчального закладу, педагогічний колектив протягом 2014 — 2015 навчального року організовував і проводив різноманітні заходи, що забезпечували виховну роботу в усіх її напрямках.

    Виходячи з проблемного питання виховної діяльності училища , а саме «Здійснення родинно — сімейного виховання та його результативність», пріоритетним напрямком роботи в минулому навчальному році стало «Ціннісне ставлення до суспільства та держави», але при цьому не ігнорувалися й інші напрями виховання.

    Реалізація основних завдань і принципів всієї виховної роботи здійснювалася через ряд пріоритетних напрямків, які були затверджені на засіданні методичного об’єднання класних керівників, майстрів виробничого навчання та вихователів гуртожитку.

    Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

    Для забезпечення даного напрямку роботи вся увага в діяльності інженерно-педагогічних працівників училища була спрямована на формування в учнів комплексу таких особистих якостей та рис характеру, які стали б основою специфічного способу мислення та спонукальною силою повсякденних вчинків і поведінки. Для цього в навчальних групах були підготовлені цикли бесід на теми: «Символи моєї держави»,  «В сім’ї єдиній, вольній, новій...», «Ти — громадянин України», «Мій край — частина України».  З метою покращення духовного становлення особистості, поліпшення патріотичного та національного виховання підростаючого покоління щопонеділка проводяться загально училищні лінійки, які уже традиційно починаються з підняття Державного прапора та виконання Гімну України, а завершуються виконанням Молитви за Україну.

    «Іти в ногу з життям»- головне кредо в діяльності учнівського колективу. Саме з ініціативи його Президії в училищі проводилися заходи, спрямовані на підтримку Всеукраїнських патріотичних починань (уроки пам»яті, акції підтримки дій учасників АТО, збір благодійних коштів для надання матеріальної допомоги, тощо.)

    Трагічні події на Майдані 18-20 лютого 2014 року лягли в основу  проведення ряду заходів, приурочених пам’яті  загиблих героїв,  першій річниці революції Гідності на Майдані:  відкриті уроки, підготовлені викладачами історії (Козак І.Р. та Кіцан О.І.), години спілкування в навчальних групах на тему: «Вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні»,виставку малюнків під назвою: «Тих днів не померкне слава». 

      В бібліотеці училища оформлено виставку літературних та історичних матеріалів  з подій на Майдані,  проведено конкурс учнівських творів — роздумів: «Небесна сотня. Зима, що змінила світ».

                   Членами гуртка «Умілі руки», під керівництвом керівника  Мулик М.В., було створено куток пам’яті Героїв Небесної Сотні, біля якого учні навчальних груп почергово запалювали свічки пам’яті та вшановували полеглих Героїв хвилиною мовчання.

     20 лютого  2015 року в актовій залі училища проведено єдиний урок на тему: « Подвиг, що змінив країну»,  присвячений Героям Небесної Сотні, який підготував викладач історії Козак І.Р... В ході його проведення здійснювався короткий екскурс по найважливіших подіях Революції Гідності, що поєднувався із демонструванням фрагментів відеофільмів про події на Майдані з листопада 2013 по лютий 2014 років.  Героям Небесної Сотні учні присвячували свої поетичні твори.

     28 січня 2015 року у Вищому професійному училищі № 24 м. Заставна відбулася виставка малюнків, присвячена Дню Соборності України, яку організувала викладач суспільних  дисциплін Кіцан О.І... У виставці прийняли участь всі навчальні групи училища, кращі роботи відзначені грамотами дирекції училища.

     8 травня 2015 року у Вищому професійному училищі №24м.Заставна відбулася урочиста лінійка до Дня пам’яті та примирення, вшанування подвигу Українського народу з нагоди відзначення 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі. Під час лінійки ведучі згадали про внесок українців у перемогу над нацизмом, втрати, які понесла наша нація, страшні сліди, які залишила Друга світова війна,  жахіття нової війни, яку веде Росія на сході України. Прозвучали авторські вірші викладача історії Козак Івана Романовича та пісня «Кулі летять» у виконання учениці групи ...

     07. 05. 2015 року учні Вищого професійного училища №24м.Заставна, які відвідують гурток «Умілі руки » ,керівник  Мулик Марія Василівна, взяли участь у проведенні  флешмобу «Квітка пам’яті» з одночасним виготовленням червоних маків, як офіційного символу пам’яті про тих, хто загинув під час Другої світової війни та віддав своє життя на сході України у боротьбі проти російської агресії, символу відзначення Дня пам’яті  та примирення  і Дня Перемоги.

     Учні з почуттям гордості та любові до України виготовили 250 символів, які на урочистій лінійці із вшанування  пам’яті загиблих воїнів Другої світової війни та учасників АТО.

    Згідно плану проведення місячника оборонно — масової роботи 06.05.2015 у Вищому професійному училищі № 24 м. Заставна  відбулися військово — патріотичні змагання присвячені 70 річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.  В змаганнях взяли участь кращі учні навчальних груп закладу. В програму змагань входили наступні види спорту: кульова стрільба, метання довбні, армреслінг, підтягування на перекладині, перетягування линви.

     Ціннісне ставлення до себе

    Важливими виховними досягнення цього напрямку стало вміння кожного з вихованців училища цінувати себе як унікальну і неповторну особистість, їх прагнення бути фізично здоровою людиною. У зв'язку з цим було організовано: — години спілкування «Проінформований — двічі захищений», «Про шкідливі звички та здоровий спосіб життя», «Бережи честь з молоду», «Поведінка — дзеркало душі»,«Здоров»я — запорука життя»;

    — засідання круглого столу «Формування практичних навичок здорового способу життя» за участю практичного психолога Михайлюк М.М. та соціального педагога Тофан О В.;

    — проведено зустрічі з працівниками служби у справах дітей районної державної адміністрації (Пендюром В.М., Лисим А.В.,Адамко А.В., Савчук В.М.),

    кримінальної міліції районного відділу УМВС України (Баранецьким С.Б.), дільничним інспектором РВ УМВС України ( Пісецьким В.В.), медичними працівниками ЦРЛ

    Головною метою цих заходів було: подати учням інформацію про здоров»я, способи маніпулювання ним, сформувати вміння і навички впевненості в собі, асертивної ( вибіркової) поведінки. При їх проведенні велика увага приділялася тому, щоб в них, в обовязковому порядку, приймали участь вихованці училища, які схильні до прояву девіантної поведінки. Основним в кожному з виховних моментів було те, щоб юнаки та дівчата познайомилися з особливостями прийняття правильних рішень, заслухали та проаналізували суфійську притчу про цінності і таланти людини, написали лист-звернення з майбутнього самим собі, опираючись на свої позитивні риси характеру й прагнення до здорового способу життя.

    До Всесвітнього Дня здоров»я проводилися змагання особистої першості серед учнів з легкої атлетики (біг на 100 м,стрибки в довжину, штовхання ядра). Уже традиційними стали розважальні спортивні свята та конкурси «Козак училища — 2015».

    Щотижнево, протягом року, здійснювалися огляди санітарного стану, умов проживання в гуртожитку, конкурси на кращу кімнату, озеленення, благоустрій. На загально училищних лінійках підводилися їх підсумки із врученням перехідних вимпелів ( за найкращі та найгірші результати роботи).

    Велика увага вихованню і становленню особистості учнів училища приділяється в процесі залучення учнів до участі в суспільно-корисних справах, роботи в органах учнівського самоврядування, залучення до гурткової роботи, предметних олімпіад, проведенні масових заходів, свят Першого та останнього дзвоників, Посвяти в першокурсники, конкурсів професійної майстерності, Днів відкритих дверей училища.

    Цікаво були проведені заходи : 10 березня у навчальних кабінетах відбувся міні-лекторій на тему: «Слово про Кобзаря», організований викладачами української мови та літератури Василик М.С. та Магалевич Г.М.Учениці ІІ курсу навчальної групи №7 Ковальницька Єлена, Бричка Ольга, Яків’юк Ірина та Грат Катерина підготували цікаві перекази очевидців про деякі випадки та ситуації в житті Т.Шевченка, які є досить пізнавальними, оскільки їх не зустрінеш в біографії, про них на уроках не розповідають.

    Також 10 березня  було відкрито літературно-мистецьку виставку на тему: «Велич генія Тараса Григоровича Шевченка». Викладачі гуманітарних дисциплін та учні І-ІІІ курсів у вестибюлі училища представили реферати про життя і творчість Т.Шевченка, ексклюзивні портрети-витинанки поета, цитати відомих діячів української та світової культури про значення творчої діяльності нашого Кобзаря англійською, німецькою та українською мовами.

    -   зустріч з ветеранами ВВ війни Дроником Т.І

    -   26 січня 2015 року в читальному залі бібліотеки Вищому професійному училищі  № 24   м. Заставна відбулося засідання круглого столу до Дня Соборності України на тему: «На шляху до свободи та незалежності». Президент учнівського самоврядування Щербань Світлана презентувала цикл матеріалів з приводу злуки всіх українських земель в єдину Українську державу. В процесі проведення засідання учні ділилися своїми думками з історії становлення незалежності та Соборності України.

    -   15 грудня 2014 року до Вищого професійного училища № 24 м. Заставна завітав випускник та працівник нашого училища, а тепер один із бійців, воїн, учасник АТО — захисник нашої Батьківщини — Чорний Сергій Вікторович. Його батальйон перебуває в гарячій точці нашої країни, там де зараз тривають бої. Підрозділ Сергія дислокується неподалік міста Щастя, Луганської області. Лаконічно, змістовно, розповів для  учнів училища, про те, що вони зробили, як захищали, як воювали за цілісність нашої Країни.

    -   27 листопада 2014 року в актовому залі Вищого професійного училища № 24 м.Заставна проведено виховний захід  "Пам’ять — реквієм : Голодомор. Рік 1933 ». В проведенні заходу прийняти участь учні груп № 11, № 17 та №32. В скорботній тиші  учасники зібрання  вслухалися в декламовані рядки  поетичних слів  про страшну трагедію років Голодомору, переглянули уривки фільмів «Голодомор. Колос правди» та  «80 річчя Голодомору в Україні» , пережили  лихоліття  тих страшних років при виконання пісень О.Гавриша «Голодомор», О.Білозір «Свіча»,

    -       З 17 по 21 листопада 2014 року у Вищому професійному училищі № 24 м.Заставна проводився тиждень морально-етичного виховання.

    -       В рамках тижня було проведено: благодійний ярмарок, на якому реалізовувалась продукція, яка була виготовлена учнями та працівниками училища. Серед виробів: пічки для бійців, які перебувають в зоні АТО, підставки для кімнатних квітів (майстер виробничого навчання В.Є. Лашта та учні груп №№ 14,33), стільчики та табуретки (майстри виробничого навчання М.С Кортко, Б.Й.Андрусик, учня групи №5), вишивка, вироби із бісеру, випічка солодощів та хлібобулочних виробів. До проведення ярмарку долучились батьківські комітети навчальних груп. Учні підготували дві скриньки — одну для збору благодійних коштів, другу- для листів нашим бійцям.

    -   13 листопада 2014 р. у Вищому професійному  училищі №24 м. Заставна викладачі-філологи Я.М.Томюк, М.С. Василик, Г.М. Магалевич  провели  виховний захід «Моя чарівна, рідна мово, лети над світом, не мовчи!», присвячений Дню української писемності та мови. Свято розпочалося духовним гімном «Боже великий,єдиний!» Ведучі свята Микола Вихованко, Аліна Мельник, Василь Попович, Ольга Спіжавка провели екскурс розвитку української мови. Учні   із великим захопленням декламували рядки поезій, в яких  з особливою гордістю говорилося про любов до рідного слова та української мови.

    Група, навчальний заклад — це маленька модель суспільства. ... Якщо вчитель, класний керівник, майстер виробничого навчання, вихователь об»єднаються з дітьми та батьками, щоб разом створювати світ, в якому кожна людина цінна, всі почувають відповідальність за свої вчинки та один за одного, а бажання дітей та дорослих співпадають — можна досягти бажаного результату у встановленні особистості учня. Креативні батьківські збори — крок до цієї мети — і саме такі вони проводилися у всіх навчальних групах, найвища цінність яких полягала в обєднанні одвічної турботи дорослих за своїх дітей.

    Ціннісне ставлення до людей.

    Виховними досягненнями цього напрямку є знання та розуміння особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських цінностей. У зв'язку цим велика увага в навчальних групах приділяється

    проведенню морально — етичних бесід, засідань за круглим столом, виховних годин спілкування на тему: «Даруймо радість людям», «Цілую матусині втомлені руки», «Мій батьку , тобою горджуся» . напередодні Дня Перемоги над нацизмом у Європі учасники  історико — краєзнавчого гуртка «Ватра» під керівництвом Козака Івана Романовича та лідери учнівського самоврядування  за участі соціального педагога Тофан Оксани  Василівни, заступника директора з виховної роботи Альохіна Віктора Севериновича, класного керівника групи № 8 Василик Марини Степанівни привітали ветерана. Трифон Іванович завжди радо зустрічає бажаних гостей і ділиться досвідом свого довголіття.                 В рамках акції «Підтримай Українську армію» у вищому професійному училищі -№ 24 м. Заставна проведено збір благодійних  коштів серед  інженерно-педагогічних працівників та учнів училища для надання матеріальної допомоги випускнику, а  згодом  і працівнику — Чорному Сергію.              Зараз наш краянин  перебуває в зоні АТО під Луганськом і приймає активну участь  у бойових діях з першої хвилі мобілізації.               Зібрані кошти в сумі  5000грн, на лінійці училища передано батькам бійця на закупівлю необхідної для нього військової амуніції.

    По — новому проводяться в навчальних групах батьківські збори, в яких приймають участь самі ж учні, які готують для батьків цікаві масові заходи.

    Справжні цінності родинного тепла було продемонстровано в процесі, урочистого дійства, присвяченого Миколаю Чудотворцю (Вихователі гуртожитку.),  Новорічно -Різдвяних вінчувань, Андріївських вечорниць

    «Учителю , низько вклоняюсь тобі»- урочистий захід, що проводився в актовому залі училища сприяв вихованню поваги в учнів до своїх викладачів, наставників, всіх тих , хто готує їх до самостійного життя. Початку дійства передувала виставка вітальних стінгазет, композицій з квітів, виробів з овочів та фруктів, які підготували і презентували самі учні.

    Ціннісне ставлення до праці.

    В училищі ми готуємо майбутніх висококваліфікованих спеціалістів, виховуємо в них розуміння престижу і гордості за обрану ними професію. Саме тому, у своїй виховній роботі інженерно-педагогічні працівники училища головну увагу зосереджують, поряд із вивченням спец предмету, на виховання в кожному з наших вихованців усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, поваги до людей праці.

     24 вересня 2014 року в актовому залі Вищого професійного училища    № 24 м. Заставна відбулося дійство «Посвяти в першокурсники», в якому прийняли участь учні училища, батьки, педагогічні працівники. Урочистості почалися під звуки фанфар. Для всіх присутніх було виконано  «Пісню про Україну»,  яка  об’єднала  святковістю і величчю учасників зібрання. Першокурсників вітали майбутні  випускники , які вручили їм настанови для учнів училища. Від педагогічних працівників учнів привітав майстер виробничого навчання Кремньов  Ігор Олександрович і подарував для новачків училища ікони-обереги.

    10 жовтня, учні групи №5 з професії столяр, Вищого професійного училища №24м Заставна відвідали спеціалізовану виставку «Букдерев-2014» в місті Чернівці.  Увазі учнів було представлено нестандартне деревообробне обладнання (приватне підприємство «Мелауда»), дереворізальний інструмент (Товариство з обмеженою відповідальністю «Поділля інструмент»), препарати для захисту та декоративної обробки деревини (Науково-виробниче підприємство «Віртуоз»), зразки виготовлених меблів і багато інших цікавих новинок в галузі деревообробної промисловості. Зацікавив учнів і відділ «Відходи в доходи» (представництво ТЗов «Хеммель-Україна»), де були представлені рубальні машини для подрібнення деревини

     В училищі проводилися   години спілкування «Усі професії важливі, та моя найкраща», «Мої здібності», « Не талант знати, талант працювати», акції «Створи красу та затишок», Тижні професійної майстерності, зустрічі з людьми цікавих професій , роботодавцями, приватними підприємцями, працівниками районного центру зайнятості ( Лахман В.В.) та управління соціального захисту населення (Хоньків ЯЛ.).

    На високому організаційно-професійному рівні учні прийняли участь в проведенні конкурсів професійної майстерності:

     24 листопада по 28 листопада в училищі проводився тиждень професійної майстерності методичною комісією будівельного циклу. Мета проведення декади — це підвищення престижу будівельних професій, подальший професійний розвиток учнів, як майбутніх майстрів своєї справи  та розвиток творчих  здібностей учнів. Формат декади «Вчитися легко, коли вчитися цікаво»  .  В рамках декади 24 листопада була проведена виставка інформаційних газет будівельних професій .

             25 листопада  у групі електрогазозварників № 33, майстер виробничого навчання Лашта Віктор Євгенович, було проведено конкурс професійної майстерності. Учні при допомозі електродугового зварювання виготовляли ємність із пластин, яку потім перевіряли на герметичність.

    У групі столярів було проведено інтелектуально-розважальну гру «Ми знавці своєї справи». У грі приймали участь дві команди: команда групи столярів «Колючка» і команда групи робітників комплексного ремонту і обслуговування будівель «Кросворд».В процесі гри відбувалися наступні конкурси : конкурс -  вікторина; конкурс — дешифратор, на якому із заданих букв, необхідно було скласти якомога більше слів, що означають породу деревини. На третьому конкурсі, на кожного  учасника прикріплювалася  буква спереду і буква ззаду, командам по черзі давалося запитання, хто швидше складе слово-відповідь. Четвертий конкурс-практичний — виграла та команда, учасники якої з меншої кількості ударів молотком забили цвях в брусок; і п’ятий, останній конкурс-яка команда назве більше столярних інструментів. Виграла команда столярів — «колючка». В перерві між конкурсами — проходила гра з глядачами. Завершальним етапом проведення тижня професійної майстерності будівельників був майстер клас по нанесенню рідких шпалер     , який проводила майстер виробничого навчання Купровська Анна Василівна. Майстер -клас проводився  разом з учнем групи №6 Яровим Назаром, який розповів присутнім про переваги і недоліки використання рідких шпалер, а також разом з майстром показав технологію нанесення нового виду шпалер.

    10.12.2014р. на базі ВПУ №24 м. Заставна було проведено обласний семінар з професії перукар-манікюрниця в якому взяли участь ,методист НМЦ ПТО м .Чернівці Унгурян Корнелія Матвіївна , Нікішина Леся Валентинівна -директор ВПУ№3 , а також майстри виробничого навчання та викладачі перукарської справи цього училища.

             Викладачем Лазаряк О.Г та майстром в\н., Фарафонтовою М.Г., було проведено інтегрований урок манікюрної справи та виробничого навчання у групі№32., на тему: «Художній розпис нігтів». Урок проходив за  нетрадиційною формою проведення з дотриманням всіх етапів та відповідних вимог. Особливістю уроку було урізноманітнення засобів під час демонстрації трудових прийомів майстром виробничого навчання та їх первинному закріпленні самими учнями. Так, під час первинного закріплення отриманих умінь кожен учень самостійно спробував виконати розпис, а в цей час інші учні мали змогу не лише подивитися на роботу одногрупника, але й дати оцінку якості розпису та звернути увагу на зроблені недоліки. Урок проходив під епіграфом: «ніхто не робиться майстром , не тренуючись майстерності».

     З 15 по 19 грудня 2014 року у Вищому професійному училищі №24 м. Заставна було проведено декаду професійної майстерності з професії «Кухар, кондитер».

           15.12.2014 року відбулося відкриття декади виставкою муляжних кондитерських виробів на тему: «Буковинські весільні традиції». Майстром виробничого навчання Помпуш Галиною Василівною та учнями групи №7 було виготовлено муляжі весільних тортів «Наречена», «Сорочка-вишиванка» та «Рушник». Разом з цим було представлено чимало кондитерських виробів із пісочного та дріжджового тіста. Учні презентували свої вироби в поєднанні з народними традиціями весільних символів та обрядів.

    Ціннісне ставлення до природи

    Виховним досягненнями цього напрямку є усвідомлення учнями училища себе як невід'ємної частини природи, взаємовідносин людини та навколишнього середовища, бережливого ставлення до нього.

    У зв'язку з цим проведено конкурс малюнків « —  Свято Золотої Осені (виставка — конкурс осінніх композицій „Подарунки природи“, трудові десанти.

    Гордістю училища є естетично впорядковані квіткові клумби, трав’яні газони, багаторічні висаджені дерева та кущі, ошатно озеленені навчальні приміщення, гуртожиток.В цьому році на території училища посаджено 20 дерев хвойних порід та 30 кущів

    Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

    Виховним досягненням цього напрямку є знання про види мистецтва та засоби їх виразності. У зв'язку з цим в училищі проведено ряд масових заходів

    24 вересня 2014 року в актовому залі Вищого професійного училища    № 24 м. Заставна відбулося дійство «Посвяти в першокурсники», в якому прийняли участь учні училища, батьки, педагогічні працівники. Урочистості почалися під звуки фанфар. Для всіх присутніх було виконано  «Пісню про Україну»,  яка  об’єднала  святковістю і величчю учасників зібрання. Першокурсників вітали майбутні  випускники , які вручили їм настанови для учнів училища.

    30 вересня 2014 року в приміщенні бібліотеки було проведено бібліотечний урок на тему: «Книги -морська глибина» присвячений Всеукраїнському Дню бібліотек.  Епіграф уроку :  «Книги -морська глибина. Хто в них пірне аж до дна, Той , хоч і труду мав досить, Дивнії перли виносить. »        Іван Франко Мета уроку : Ознайомити учнів з розвитком писемності,про книги, книго збірки, про перших слов’янських вчителів, осягнути необхідність писемності для людини, зрозуміти потребу в читанні.

    2 жовтня 2014 року у Вищому професійному училищі № 24 м. Заставна відбулося святкування «Дня учителя» в ході  якого відбулася виставка учнівських стінних газет та квіткових композицій, та урочистий захід

    13 листопада 2014 р. у Вищому професійному  училищі №24 м. Заставна викладачі-філологи Я.М.Томюк, М.С. Василик, Г.М. Магалевич  провели  виховний захід «Моя чарівна, рідна мово, лети над світом, не мовчи!», присвячений Дню української писемності та мови.

    25 листопада 2014 року в актовому залі Вищого професійного училища № 24 м.Заставна відбулася літературно-музична композиція « Чари української пісні». В залі лунали відомі, та навіть і мало відомі, українські народні пісні «Ой, зелене жито»,»Ой, на горі білий камінь","Ой ,у вишневому садку", «Чорні очка, як терен»,"Ой на горі два дубки", традиційні обрядові  шедеври,  музичні твори українських композиторів «Гуцулка Ксеня», «Марічка» , «Червона рута», «Одна калина», « Як у нас на Україні», були виконані Оди пісні, Легенди про чарівне мистецтво українського народу.

    18 лютого 2015 року в приміщенні актової зали Вищого професійного училища № 24 м. Заставна відбувся виховний захід на тему: « Мово рідна, слово рідне! », присвячений Міжнародному дню рідної мови.

    У Вищому професійному училищі № 24  м.Заставна з 10.03. по 16.03. методкомісією гуманітарного циклу були проведені заходи, присвячені Шевченківським дням. 10 березня у навчальних кабінетах відбувся міні-лекторій на тему: «Слово про Кобзаря», організований викладачами української мови та літератури Василик М.С. та Магалевич Г.М.Учениці ІІ курсу навчальної групи №7 Ковальницька Єлена, Бричка Ольга, Яків’юк Ірина та Грат Катерина підготували цікаві перекази очевидців про деякі випадки та ситуації в житті Т.Шевченка.

    23 квітня 2015 року в приміщенні актової зали Вищого професійного училища №24 м. Заставна розпочався виховний захід «Від Великодньої гаївки до української пісні», який був підготовлений та проведений класними керівниками груп №8 та №6 Зварич Ольгою Миколаївною та Василик Мариною Степанівною, майстром в/н групи №6 — Купровською А.В. та учнями групи №6.

     

    Завданнями для педагогів у виховній роботі являються:

    -Розуміння кожної особистості, виявлення до неї поваги , створення атмосфери підтримки учнів , що сприятиме розвитку їхніх можливостей, задоволенню їхніх інтелектуальних, емоційних і соціальних потреб, а саме:

    оволодіти необхідними навичками , уміннями , знаннями ; розвинути здібності критичного і незалежного висловлювання; поповнити знання у сферах, які цікаві їм і розкривають перед ними нові обрії пізнання;

    розвивати власні здібності ,приймати самостійні рішення; навчитися радіти пізнанню, любити й поважати обрану професію; розвивати свій емоційний інтелект; отримати необхідну індивідуальну педагогічну підтримку.

    Основна науково-педагогічна проблема, над якою працює колектив

    Формування свідомого громадянина-патріота Української держави, активного провідника національної ідеї, представника української національної еліти через набуття молодим поколінням національної свідомості, активної громадянської позиції, високих моральних якостей та духовних запитів.

    Основні напрямки виховної роботи педагогічного колективу Вищого професійного училища№24м.Заставна:

    Виконання основних завдань і реалізація головних принципів вихо­вання здійснюються за такими пріоритетними напрямками:

    -  громадянське виховання;

    -  правове виховання;

    -  моральне виховання;

    -  фізичне виховання;

    -  художньо-естетична освіта й виховання особистості;

    -  екологічне виховання;

    -  трудове виховання;

    -  статеве виховання і підготовка до сімейного життя;

    -  формування наукового світогляду.

    Виховання, як цілеспрямований процес формування особистості, здійс­нюється за допомогою використання різноманітних методів виховання, їх вибір та ефективне застосування залежать від:

    -  вікових та індивідуальних особливостей учнів;

    -  рівня розвитку учнівського колективу;

    -  поєднання методів формування свідомості та поведінки;

    -  ефективності самих методів.

    Основними групами методів виховання є:

    -    методи формування свідомості (роз'яснення, бесіда, лекція, диспут, приклад);

    —     методи формування суспільної поведінки (педагогічна вимога громадська думка, доручення, створення виховуючих ситуацій);

    —     методи стимулювання діяльності та поведінки (змагання, заохочення, )

    —     методи контролю та аналізу ефективності виховання.

    Виховна система училища передбачає реалізацію наступних завдань:

    -  Формування в учнів правової та політичної свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни;

    -  Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення політехнічного кругозору й підготовка до свідомого оволодіння обраною професією;

    -  Фізичне удосконалення, зміцнення здоров'я й формування в учнів санітарно-гігієнічної культури та основ громадянського світогляду;

    -  Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток суспільної активності, художніх

    здібностей і талантів;

    Приорітетні завдання виховної роботи Вищого професійного училища№ 24 м.Заставна на

    2015 -2016 навчальний рік:

    -         Формування особистості патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях;

    -         виховання особистості демократичного світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу;

    -  забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її
    здібностей, суспільних та власних інтересів, формування покоління
    яке здатне навчатися впродовж життя;

    — створення і розвиток цінностей громадянського суспільства, відхід у процесі виховання від уніфікації, від орієнтації на «середнього» вихованця;

    -       формування в учнів національної свідомості, людської гідності;

    -       виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян, як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження й зміцнення їхнього фізичного та психічного здоров'я;

    -       розвиток у дітей та молоді творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей і молоді.

    У Концепції національного виховання чітко визначено головні вимоги проведення всієї виховної роботи, які мають стати основою всієї виховної діяльності училища.

    Принципи виховання:

    -   єдність національного і загальнолюдського виховання;

    -   природо відповідність виховання;

    -   активність, самодіяльність і творча ініціатива;

    -   демократизація виховання;

    -   гуманізація виховання;

    -   безперервність і наступність виховання;

    -   єдність навчання й виховання;

    -   диференціація та індивідуалізація виховного процесу;

    -   гармонізація родинного й суспільного виховання;

    -   особистісно орієнтований підхід у вихованні.

     

     

    Організаційна робота

    № п/п Назва заходу Термін виконання Відповідальний за проведення
    1. Розробити плануючу документацію з питань виховної роботи та позаурочної зайнятості учнів в училищі до 26.08.2015 р. Заст. дир... з ВР
    2. Підготувати матеріали для проведення першого уроку на тему : «Славетні особистості рідного краю». до 28.08.2015 р. Заст. дир... з ВР
    3. Підготувати та провести свята:

    —           Першого дзвоника

    —           Останнього дзвоника
    01.09.2015 р.

    30.06.2016 р.
    Адміністрація училища
    4. Скласти соціально-превентивний паспорт навчальних груп та училища до 16.09.2015 р. Майстри вир.навч. Кл. керівники Заст. дир... з ВР Соц. педагог Практ.психолог
    5. Підготувати та провести організаційні збори в гуртожитку (вибори старост поверхів та Ради гуртожитку) 06.09.2015 р. Заст... дир... з ВР Зав. гуртожитком Вихователі
    6. Підготувати гуртожиток до поселення до14.08.2015р. Зав. гуртожитком Вихователі
    7. Провести поселення учнів в гуртожиток до 04.09.2015 р. Зав. гуртожитком Вихователі Класні керівники Майстри вир.навч.
    8. Організувати чергування викладачів в гуртожитку для проведення виховних заходів та консультацій:

    —           І семестр

    —           II семестр
    до 05.09.2015 р. Заст. дир... з ВР
    9. Провести в групах організаційні збори щодо формування учнівського коллективу та учнівського самоврядування до 05.09.2015 р. Майстри вир.навч. Кл.керівники
    10. Методом соціометричних вимірів провести в навчальних групах анкетування ,з метою виявлення «лідерів» Вересень Практичний психолог
    11. Класним керівникам та майстрам виробничого навчання оформити особові справи на учнів, картотеку групи до 20.09.2015 р. Майстри вир.навч. Кл.керівники груп І курсу
    12. Провести в гуртожитку роботу по виборах  органів самоврядування до 15.09.2015 р. Вихователі гуртожитку
    13. Розробити розклад роботи гуртків Вересень Заст. дир. 3 ВР Керівники гуртків
    14. Провести прослуховування учнів та їх відбір в гуртки художньої творчості Вересень Керівники гуртків
    15. Надати допомогу у плануванні роботи органам учнівського самоврядування Вересень Заст. директора з ВР
    16. Провести роботу по оновленні інформаційних стендів. 1-й семестр Заст... директора. з ВР
    17. Вивчити можливості залучення до співробітництва з училищем позашкільних та культосвітніх закладів, громадських організацій. Вересень Заст... директора. з ВР
    18. Провести роботу щодо залучення батьків до організації виховної роботи в училищі Вересень Заст... директора. з ВР
    19. Провести практичне психолого-педагогічне діагностування: домінуючих особистісних інтересів, здібностей, цілісних орієнтацій учнів Вересень Практичний психолог
    20. Провести анкетування по групах «Мотиви вибору професії, позитивне і негативне в училищі» Листопад Заст... директора.з ВР
    21. Підготувати і провести збори з батьками по группах( за окремим графіком) Протягом року Майстри вир.навч. Кл. керівники
    22. Ознайомити учнів з базовими підприємствами та організувати екскурсії на визначені об’єкти Жовтень Ст. майстер Майстри вир.навч. Кл. керівники
    23. Організовувати проведення зборів учнівського активу училища 1 раз на місяць Заст...дир. з ВР
    24. Проведення зборів в гуртожитку 1 раз на місяць Заст...директора. з ВР Вихователі
    25. Забезпечувати підготовку і проведення днів Довіри для батьків та учнів Протягом року Практичний психолог Адміністрація училища
    26. Провести загальноучилищний рейтинг:

    Краща група;

    Краща кімната; -    Кращий майстер (класний керівник)
    Щосеместрово Заст. директора. з ВР Рада гуртожитку Президія УС
    27. Розробити графік позаурочних загально училищних заходів та винести його на обговорення методобєднання класних керівників, майстрів виробничого навчання та вихователів гуртожитку Перша половина вересня Заст. дир... з ВР

    Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави

    Головною метою в організації цієї роботи є:

    —    формувати в учнів комплекс особистісних якостей та рис характеру;

    —    формувати в учнів національну свідомість, любов до рідної землі, свого народу;

    —    формувати патріотичні почуття, повагу до історичного минулого рідного краю;

    —    продовжувати  пошуково — волонтерську діяльність.


    Критерії Виховні досягнення учнів
    Сформованість почуттів -Усвідомлення приналежності до Української держави і
    любові до Батьківщини, її народу;
    національних цінностей; -шанування історії і мови свого народу, країни;
    повага прав людини -почуття гордості та поваги до своїх батьків, роду,
    (толерантність, народу, місця, де народився;
    миролюбність) на -знання культури свого народу і прагнення дотримання
    початковому рівні. традицій;
      -розуміння правил взаємодії людей у сім'ї, суспільстві;
      безконфліктного прагнення проживання з іншими
      народами, виконання правил у житті.
    Високий рівень -Любов до Батьківщини, до рідного краю; повага до
    сформованості державних символів;
    громадянина — патріота -усвідомлення значущості української мови і ставлення
    України до неї як до духовної цінності;
      -знання та усвідомлення необхідності дотримуватись
      конституційно — правових норм;
      -сформованість активної громадянської позиції,
      відповідальності за долю України;
      -усвідомлення національної ідеї, готовність переведення
      її в етико-антропологічну площину;
      -готовність до захисту інтересів Батьківщини;
      -стійке усвідомлення і застосування своїх прав,
      обов'язків, свобод;
      -участь в житті школи і учнівському самоврядуванні;
      — повага і толерантне ставлення до представників інших
      етносів, віро сподівань і культур.

     

    № п/п Назва заходу Термін виконання Відповідальний за проведення
    1. Провести перший урок на тему: «Славетні особистості рідного краю» 01.09.2015 р. Майстри вир.навч. Кл. керівники
    2. Провести акцію « Допомогти воїнам АТО справа честі кожного » Перше півріччя.2015 р. Президія

    учнівського

    самоврядування
    3. Провести  урок мужності:«Засуджуємо тебе, війна»  16 .09.2015. Майстри вир.навч. Кл. керівники
    4. Провести Посвяту в першокурсники учнів училища. 24.09.2015 р. Кл. керівники 1-го курсу
    5. Відзначити День українського козацтва і свята Покрови, організувати масовий спортивний захід «Козацькі забави» . 13.10.2015 р. Заст...дир. з ВР Томко В.В. Майстри вир.навч. Кл. керівники
    6. Міжнародний день ООН (інформаційна година) 21.10.2015 р. Кл. керівники

    7.

    Виховний захід : «Соборна мати Україна одна на всіх як оберіг.»

    20.01.2016 Богуцький М.М.

    8.

    Провести :

    — тематичні години спілкування: -«Символи моєї держави», -«Конституція України — основний

    Закон нашої держави»,

    — «Конвенція ООН про права дитини», -«Закони захищають права дітей».

    — засідання круглого столу:

    — До Дня космонавтики , «Я — твій

    син, Україно»,

    — лінійки пам'яті:

    — «На Чорнобиль журавлі летіли...», — «Тих днів не змовкне слава...»
    Вересень

    Жовтень

    Листопад

    Грудень

    Квітень

    Квітень

    Травень Травень
    Бібліотека Майстри в/н Кл. керівники Старости груп Президія учнівського самоврядування

    9.

    Систематично проводити політично -інформаційні хвилини «Світ за тиждень». Кожний понеділок Кл. керівники

    10.

    Організувати впорядкування  пам'ятників, пам'ятних місць і знаків На протязі року Кл. керівники Майстри вир.навч.

    11.

    Провести диспути на тему:

    — «Як я розумію особисту відповідальність

    за захист Батьківщини.?»

     
    Грудень Король Б.П.

    12.

    Провести місячник оборонно масової — роботи, присвячений річниці Збройних Сил України (за окремим планом) Листопад-Грудень Король Б.П.

    13.

    Провести зустрічі з воїнами , які проходили службу в зоні АТО Грудень Квітень Березень Травень Король Б.П.

    14.

    Виховний захід «Памятай про Крути» 27.01.2016 р. Тофан М.І.

    15.

    Вшановування пам'яті загиблих під Крутами:

    — урок патріотизму «Подвиг українських юнаків під Крутами — символ національної честі»
    25.01.2016 р. Козак І.Р. Кл. керівники Майстри вир.навч.

    16.

    Свято вишиванки 18.05.2016 р. Президія

    учнівського

    самоврядування

    17.

    Конкурс патріотичної пісні та строю, присвяченого Дню памяті та примирення. 10.05.2016р. Король Б.П. Томко В.В.

    18.

    Провести тематичні вечори у гуртожитку:

    —        — Українське козацтво;

    —        Таємниця твого імені;

    —        Андріївські вечорниці;

    —        Колядки;

    —     До Дня Святого Валентина
     

    Жовтень Квітень

    Грудень Грудень Лютий
    Вихователі гуртожитку

    Рада гуртожитку

    19.

    Організувати і провести бесіди з юнаками 1997—1998 р.н. з метою надання інформації про військовий обов'язок допризовників II -й семестр Запросити гостей з військомату Заст...дир. з ВР

    20.

    Провести на базі бібліотеки  години спілкування по групах на тему: «Ватажки національно-визвольного руху у боротьбі за незалежність України» Протягом року Бібліотека Козак І.Р. Король Б.П.

     Цілісне ставлення до людей

    Цілісне ставлення до людей виявляється перш за все :

    — у моральній активності особистості;

    — її готовності до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей ;

    — доброчинності в діяльності та спілкуванні.

    Мета: формування основ національних цінностей, засвоєння сімейних, родинних і суспільних цінностей, ідеалів сім'ї, родини, відносин у колективі/

    Критерії Виховні досягнення учнів
    Усвідомлення

    моральних якостей:

    чуйності, чесності,

    справедливості,

    гідності, толерантності,

    милосердя,

    взаємодопомоги,

    товариськості,

    співпереживання,

    щедрості, поваги до

    особистості.

    Сформованість планетарного та ноосферного мислення.
    -Уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагод, запобігання та мирне розв'язування конфліктів;

    — здатність враховувати думку товаришів, інших людей, -уміння оцінювати власні вчинки інших людей та висловлювати оцінні судження.

    — Інтеграція національних та загальнолюдських цінностей;

    — готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей; -активна участь у доброчинній діяльності; -здійснення вільного морального вибору; -навички соціальної взаємодії; -потреба допомагати іншим

     

    № п/п Назва заходу Термін виконання Відповідальний за проведення
    1. Створити умови для регулярних екскурсій та походів по місцях християнських святинь Протягом року Адміністрація

    училища

    Кл.керівники
    2. Години спілкування: «Культура спілкування з одногрупниками»; -«Міжнародний день Миру»; -«Добро спішіть творити людям»; -«Сім'я -джерело патріотизму»; Протягом року Кл. керівники Майстри вир.навч.
    3.  Провести:години спілкування на тему:

    « Даруймо радість людям»; «Цілую бабусині втомлені руки»; «Дідусю, дідусю, тобою горджуся...».

    —   Надавати посильну допомогу ветеранам педагогічної праці «Ти можеш їм допомогти» ;

    —   Продовжувати      шефство над
    одинокими людьми похилого віку, які
    проживають в місті Заставна
     

    Протягом року
    Кл. керівники Майстри вир.навч. Батьківський комітет Президія учнівського самоврядування Рада гуртожитку
    4. Провести виховний захід до Дня української писемності «Моя чарівна рідна мова,лети над світом не мовчи!» 12.1.2015 р. Томюк Я.М.
    5. Організувати проведення тренінгових занять': «Толерантність врятує світ" 16.11.2015 р. Практичний психолог  
    6. Виховний захід «Добро починається з

    тебе»
    22.12.2015 р. Тофан О.В.  
    7. Корекційно -виховний тренінг «Я-толерантна особистість» 18.02.2016 р. Михайлюк М.М.  
    8. Провести до Міжнароднього дня інвалідів:

    —   Благодійну акцію «Від серця до серця»

    —   Уроки милосердя «Людина починається з

    добра»
    Квітень Кл. керівники Майстри вир.навч. Президія УС  
    9. Організувати зустріч за круглим столом із священнослужителем на тему :«Що ми знаємо про Великий Піст» 16.03.2016 р. Заст...дир. з ВР  
    10. Сприяти організації та відзначення народних традиційних свят Постійно Кл. керівники Майстри вир.навч.  
    11. Провести свято вшанування матері: «Мамо рідненька, голубко свята» 2 неділя травня Ватрус М.С  
    12. Години спілкування до Дня матері « Для мами завжди ласкаві слова» 2 неділя Травня Кл. керівники Майстри вир.навч.  
    13. Взяти участь у акціях:

    — «Вчитель не повинен бути самотнім»;

    — «Діти — дітям»;

    — «Прояви турботу та обачливість" (до дня

    інвалідів)

    — «Поспішаймо до оселі ветерана»
    Жовтень Березень Грудень

    Травень
    Президія УС Кл. керівники Майстри вир.навч.  


    Ціннісне ставлення до праці

    Мета: формувати поняття та уявлення про важливість праці в житті людини; уявлення про типи професій та поваги до людей праці.

     

    Критерії Виховні досягнення учнів
    Формування понять та уявлень про працю. -Усвідомлення значущості праці в житті людини;

    — відповідальність за результати власної праці та праці

    інших;

    — прагнення і здатність співпрацювати в спільній

    діяльності;

    — виявлення вимогливості до себе, обов'язковості,

    охайності, бережливості, дисциплінованості, старанності;

    — уявлення про різні види професій та особистісні якості,

    необхідні сучасному працівникові;

    — усвідомлення соціальної значимості праці в житті

    людини;

    — повага до людей праці, які створюють духовні та

    матеріальні блага та цінності;

    — оволодіння основами наукової організації праці;

    — навички само обслуговуючої та суспільно-корисної

    праці;

    — навички ведення домашнього господарства;

    — знання про групи професій (за Климовим);

    — вміння професійного самовизначення;

    — розуміння економічних законів і проблем суспільства і

    засобів їх розв'язання;

    — цілеспрямованість, наполегливість, кмітливість;

    — працьовитість, відповідальність;

    — вміння доводити справу до логічного завершення;

    — організованість, вмотивованість;
    № п/п Назва заходу Термін виконання Відповідальний за проведення
    1. Провести бесіди з учнями училища відносно бережливого ставлення до майна в училищі та гуртожитку Вересень Вихователі Майстри вир.навч. Зав. гуртожитком
    2. Година спілкування « Життєвий і професійний успіх людини .Конкурентна спроможність і мобільність сучасного фахівця.» Вересень Вихователі Майстри вир.навч. Зав. гуртожитком
    3. Провести трудовий десант по озелененню кабінетів на тему: «Кабінет у нас немов світлиця» вересень жовтень Президія

    учнівського

    самоврядування
     
    4. Конкурс малюнків «Моя професія» Жовтень Кл. керівники майстри вир.навч.  
    5. Конференція на тему: «Я і моя професія» Грудень Заст. дир. з НВР Викладачі спец

    дисциплін
     
    6. Виховний захід «Хвала рукам, що пахнуть хлібом» Грудень Бібліотека

    Горбуль М.І

     
    7. Провести в навчальних групах зустрічі з роботодавцями, бесіди на тему: «Значення вашої професії для народного господарства» Грудень Старший майстер Майстри вир.навч. Кл.керівники  
    8. Творчий проект -конкус буклетів «Моя професія найкраща». Лютий Заст. дир... з ВР  
    9. Зустріч з працівниками районного центру

    зайнятості учнів випускних груп за

    напрямками:

    — «Як створити власну фірму»;

    — «Кодекс чесного підприємця»;

    — «Сто шляхів, сто доріг»

    — «Моя професія на ринку праці.»
    Березень Класні керівники Майстри випускних груп  
    10. День відкритих дверей Для випускників шкіл району та області: «Я -твоє майбутнє Україно!» . Березень Класні керівники

    Майстри

    випускних

    груп
     
    11. День чистоти й порядку Протягом

    року

    кожний четвер

    місяця
    Майстри вир.навч. Кл.керівники Вихователі гуртожитку  
    12. Презентація професій ,які можна здобути в училищі ,в школах району та області Лютий -Червень Майстри вир.навч. Кл.керівники  
    13. Участь в озелененні території училища, розведенні квітів на клумбах. Квітень Педагогічний та учнівський колективи, І курс  
    14. Висвітлювати новини з життя училища в районній газеті «Голос краю». Виготовити та оновити агітаційнй стенди та рекламні матеріали ,щодо діяльності училища Протягом року Заст. дир... з ВР  
    15. Приймати участь в проведенні операції «Живи, книго» Травень Бібліотека  

     

    Ціннісне ставлення до мистецтва

    Мета:

    • розширювати знання дітей про культуру поведінки;
    •  вивчати види мистецтва та засоби їх виразності;
    • залучати учнів до творчої діяльності.

     

    Критерії Виховні досягнення учнів
    Виховання естетичного та емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва.

    Сформованість естетичної культури мислення та культури почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтв
    -Здатність розуміти і сприймати окремі художньо-тематичні інформації, частини художніх творів; -уявлення про мистецтво та засоби його виразності, інтерес до мистецтва, поняття про естетичні почуття, переживання, пов'язані із сприйманням творів різних видів мистецтва

    — оцінювання власного ставлення до мистецтва; -здійснювання творчої діяльності у мистецькій сфері на елементарному рівні.

    — Знання про види мистецтва та засобів їх виразності;

    — наявність художньо-естетичних емоцій, смаків,

    почуттів;

    — здатність виражати власне ставлення до мистецтва;

    — здатність до творчої діяльності у мистецькій сфері та

    самореалізації;

    — потреба в спілкуванні з мистецтвом;

    — володіння системою елементарних мистецьких знань,

    понять, термінів;

    — вміння адекватно сприймати художні твори різних видів

    мистецтва

     

    № п/п Назва заходу   Термін виконання Відповідальний За проведення  
    1. Святкова програма до Дня вчителя Виставка квітів  

     
    02.10.2014 р. Томюк Я.М.  
    2. Проведення   Новорічно-різдвяних вінчувань: «Традиції, святкування» (Згідно окремого плану)  

     

     
    Грудень Класні керівники 2-го курсу.  
    3. Провести виховний захід по відзначенню Дня української писемності і мови  

     
    12.11.15р. Томюк Я.М.  
               
    4.

    Літературно-музична композиція «Любіть Україну

    української пісні»
     

     

     
    2.11.2015 р. Горбуль М.І.  
    5. Андріївські вечорниці   10.12.2015 р. Івасюк П.І.  
               
    6. Урочистості до дня Святого Миколая   17.12.2015 р. Вихователі  
             
    7.   «Ще раз про кохання» -Загальноучилищне свято до дня Святого Валентина.   11.02.2016 р...   Зварич О.М  
                   
    8.   Провести відзначення Міжнародного дня рідної мови   23.02.2016 р.   Бібліотека, Викладачі української мови  
                   
    9.   Святкова програма «8 Березня   — свято жіночності і краси»  

     
    04.03.2016 р.   Перепелюк О.І  
                   
     

    10.
     

     
    Організувати та провести Шевченківські читання до 202 — річниці    з    дня народження Т.Г.Шевченка  

     

     
    10.03.2016 р.   Василик М.С. Магалевич Г.М. Томюк Я.М.  
                 
    11.    День поезії   23.03.2016 р.   Горбуль М.І.  
    12.   Взяти участь в обласних конкурсах:

    — «Конкурс поезії»

    — «Конкурс знавців народних звичаїв,

    традицій»

    — «Конкурс вокалістів»

    — «Фестиваль аматорських колективів»
     

     

     

     

     

     
    Жовтень

    Грудень

    Лютий Березень
     

     

     

     
    Заст.дир.з ВР Бібліотека Керівники гуртків худ.самодіяльності Викладачі української мови  
                   
    13.   Провести в гуртожитку вечір знайомств учнів та вихователів гуртожитку  

     

     
    Вересень   Вихователі  
                 
    14.   Організувати культпоходи та екскурсії учнів в драматичний театр, музеї та виставки  

     

     
     Протягом року  

     
    Майстри вир.навч. Кл. керівники Президія УС
    15.   Проведення тематичних виставок і виховних годин в бібліотеці училища  

     

     
     Протягом року  

     
    Горбуль М.І.
               
    16. Проведення тематичних  годин спілкування:

    —   видатні письменники України (до 121
    річниці від дня народж. Ю.Карпанюка,
    укр...майстра різьблення на деренві);

    —   до 141 річниці від дня народження Богдана
    Лепкого,

    —   до 101-річчя від дня народження
    А.С.Малишка,

    — до 291- річниці від дня народження Г.Сковороди,)

    —    Про видатних діячів України
     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     
    12.09.2015 р. 09.11.2015 р. 14.11.2015 р. 03.12.2015 р. Прот. року Майстри вир.навч. Кл. керівники Бібліотека  

     Ціннісне ставлення до себе

    Мета:

    -  виховувати вміння цінувати себе як унікальну та неповторну особистість;

    -  учити передбачати наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я;

    -     — виховувати фізично і морально здорову людину.

    Критерії Виховні досягнення учнів
    Виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя.

    Сформованість

    основних засад

    «Я-концепції»

    особистості

    (самопізнання,

    самовизначення,

    самовиховання,

    самореалізації,

    самовдосконалення,

    самоствердження,

    самооцінка, тощо)
    Усвідомлення цінності людського життя, кожної людської

    особистості, уміння дотримуватись правил здорового способу

    життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму,

    пристосування до змін навколишнього середовища, протидія

    хвороботворним чинникам, психічного благополуччя,

    розпізнавання прекрасного в оточені і в самій людині);

    — безпеки власної життєдіяльності розпізнавати та протидіяти

    факторам шкідливого впливу на здоров'я людини);

    — здійснення самоконтролю, само оцінювання, саморегуляції

    виявлення вольових рис особистості( вимогливість,

    відповідальність, самокритичність, самоповага, почуття

    гідності)

    Вміння цінувати себе як унікальну і неповторну особистість;

    — знати наслідки негативного впливу шкідливих звичок на

    здоров'я людини;

    — прагнення бути фізично здоровою людиною;

    — знання та вміння оцінювати свій фізичний та психічний стан,

    своє здоров'я;

    — вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі;

    — вміння уникати конфліктних ситуацій;

    — вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та

    конструктивно впливати на них;

    — вміння коригувати та регулювати власну поведінку.

     

    № п/п Назва заходу Термін виконання Відповідальний за проведення
    1 Забезпечити санітарно-гігієнічні умови проживання та навчання учнів Протягом року Адміністрація училища
    2 Провести збори учнівського колективу на тему: «Адміністративна і кримінальна відповідальність за здійснення правопорушень» Вересень Майстри вир.навч. Кл. керівники Старости груп
    3 Ознайомити учнів з наказом директора училища «Про заборону паління на території училища та гуртожитку (збори учнівського колективу) Вересень Майстри вир.навч. Кл. керівники Президія УС Рада гуртожитку
    4 Лекторії за участю лікарів наркологів, гінекологів та інших Протягом року Заст...дир.з ВР Майстри вир.навч. Кл. керівники
    5 Провести тестування у групах:

    —    «Я і наркотики»;

    —    «Моє відношення до тютюну та наркотиків»
    алкоголю»;
    Вересень Жовтень Практичний психолог
    6 Створення банку наукової та навчально-методичної літератури на тему ведення здорового способу життя. Перше півріччя Горбуль М.І.
    7 Продовжувати вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтереси та потреби, допомагати в пізнанні власного характеру в боротьбі з негативними рисами, вихованні позитивних якостей. Протягом

    року
    Педколектив

    Соціальний

    педагог

    Практичний

    психолог
    8 Перевірка санітарного стану спальних кімнат гуртожитку 1 раз в тиждень Вихователі Президія УС Рада гуртожитку
    9 Провести тиждень боротьби зі СНІДом та туберкульозом:

    —        провести зустріч з лікарями ЦРЛ;

    — оформити інформаційний куточок;

    —        випустити інформаційну газету;

    —      підготувати та розповсюдити
    просвітницький матеріал за даною темою
    Грудень Заст...дир.з ВР

    Практичний

    психолог

    Соціальний

    педагог

    Бібліотека
    10 Провести тиждень правових знань:

    —        видати наказ про проведення тижня;

    —        скласти план ;

    —        запросити працівників суду, міліції,
    прокуратури;

    —        провести демонстрацію фільмів на
    правову тематику;

    —        випустити стіннівки на правову
    тематику;

    —        провести цикл виховних годин у групах;

    —        провести підсумок
    Грудень Король Б.П. Практичний психолог Соціальний педагог Бібліотека Президія УС Рада гуртожитку Класні керівники Майстри вир.навч.
    11 Провести тиждень боротьби з тютюнопалінням:

    —        організувати учнівську дружину;

    —        провести виховні години по даній

    тематиці;

    — провести конкурс стіннівок;

    — провести акцію «Замість цигарки цукерка».
    Квітень

    Листопад

    2015р.
    Майстри вир.навч. Кл. керівники Заст...дир.з ВР Президія УС

    Тофан О.В.
    12 Обговорювати телепередачі, статті на правову тематику. Кожного тижня Король Б.П.
    13 Систематично проводити години спілкува-ння по профілактиці правопорушень, наркоманії, тютюнопалінню, алкоголізму, СНІДу. 3-я середа місяця Король Б.П.

    Кл. керівник Майстри вир.навч.
    14 Максимально залучити учнів училища в гуртки та секції, особливу увагу звернути на «важких» підлітків. до 03.09.15 р. Заст...дир.з ВР Практ. психолог Керівники гуртків
    15 На базі бібліотеки створити постійно діючі виставки правової літератури Постійно Горбуль М.І.
    16 Поновити на базі кабінету правознавства правовий куточок Протягом року Король Б.П.
    17 Провести заходи по профілактиці дорожньо — транспортного травматизму Вересень Березень Мартинчук Д.Д.
    18 Провести правові бесіди в групах за напрямками:

    —         запобігання насильства над дітьми;

    —          работоргівля.

    —         работоргівля.
    Протягом року Майстри вир.навч. Кл. керівники Вихователі
    19 Провести з учнями, які проживають в гуртожитку інструктажі з правил користування громадськими місцями Вересень Вихователі

    Зав. гуртожитком

    Інженер з ОП
    20 Прийняти залік в учнів, які проживають в гуртожитку з ТБ Вересень Інженер з ОП
    21 Провести ряд бесід в гуртожитку на морально-правову, естетичну тематику Протягом року Вихователі
    22 Постійно проводити огляд санітарного стану території Кожний

    четвер
    Мед працівник

    Майстри в/н

    Ст.майстер
    23 Проводити конкурс-огляд на кращу кімнату 1 раз в квартал Вихователі Зав.гуртожитком Президія УС Рада гуртожитку
    24 Проводити з учнями інструктажі з:

    —        правил дорожнього руху;

    —        правил поведінки на водоймищах;

    —        правил поведінки на дорогах у зимову пору року
    пору року;

    —         правил поведінки поводження в лісовій
    зоні з вогнем та інші-  правил поведінки на дорогах у зимову
    пору року;

    —         правил поведінки поводження в лісовій
    зоні з вогнем та інші
    Щомісяця Кл. керівники Майстри вир.навч. Вихователі
    25 Проводити постійну роз'яснювальну роботу та інструктування учнів, які вибувають на виробничу практику та їдуть додому Постійно Інженер з ОП Майстри вир.навч. Кл. керівники Вихователі


    Ціннісне ставлення до природи

    Мета:

    -       розвивати  свідоме ставлення дитини до  себе як невід'ємної частини природи взаємовідносин людини та природи;

    -       виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища.

     

    Критерії Виховні досягнення учнів
    Виховання     в  учнів екологічної культури. Підняття              рівня сформованості понять,   уявлень   про природу, екологію.

    Сформованість екологічної культури: гармонійне співіснування             з природою та зв'язок з національними традиціями;    навичок екологічного партнерства.
    Розширення знань про цілісність природи, місце людини в природі, розуміння необхідності гармонійного співіснування людини і природи, естетичності почуттів до неї; -прагнення     берегти     і     примножувати     її     багатства; відповідально ставитись до природи; висловлювати оцінні судження   про   власне   ставлення   до   об'єктів   природи   і поведінки людей;

    — Знання екологічного законодавства; знання основ безпечної життєдіяльності   в   умовах   екологічної   кризи;   участь   у природоохоронній діяльності;

    — знання особливостей інформації, харчової та радіаційної безпеки;

    — знання поновлювальних та альтернативних джерел енергії; -усвідомлення  феномена людської природи  і духовності, впливу природного довкілля на менталітет людини; — навички оздоровлення довкілля; відповідальне ставлення до природи,   правових   норм,   до   природи   як   середовища існування людини.

    — почуття особистої причетності до збереження природних багатств відповідальності за них.

     

    № п/п Наза заходу   Термін виконання Відповідальний за проведення
    1 Виховувати любов до рідної природи шляхом проведення екскурсій, туристичних походів   Вересень Жовтень Травень Кл. керівники

    Майстри в/н
    2 Участь у районних екологічних заходах   Прот.року Заст...дир.з ВР
    3 Операції «Листя», « Земля» (трудові десанти на території училища)  

     
    Жовтень Квітень Кл. керівники Майстри вир.навч.
             
    4 Пропаганда доброти та запобігання жорстокості по відношенню до тварин  

     
    Постійно   Кл. керівники Майстри вир.навч.
    5 -«Природа наш дім, будьмо господарі в

    нім»;

    — «Збережімо красу землі для нащадків»;

    — «Зламаймо байдужість до екологічного

    лиха»
     

     

     

     

     
     Протягом

    року
     

     
    Майстри вир.навч. Бібліотека
               
    6 Участь в акції «Первоцвіт, посади деревце»   Березень Квітень  

     
    Викл. біології Кл. керівники Майстри вир.навч. Президія УС
    7 Участь в акції «Годівничка» — допомога птахам взимку  

     
    Грудень-Березень  

     
    Викл. біології Кл. керівники Майстри вир.навч. Президія УС
    8 Конференція «Людина і природа: пошук

    гармонії»
     

     
    Жовтень-Листопад  

     
    Майстри вир.навч. Кл. керівники
    9
    Виховний захід «26 квітня- День Чорнобильської трагедії» 20.04.2016р. Чокан Л.М.

     

    Індивідуальна робота з батьками

     

    № п/п Назва заходу Термін виконання Відповідальний за проведення  
      1.      Правовиховний, превентивний напрямки:  
    1.1 Зібрати дані про учнів, які схильні до правопорушень Жовтень Майстри вир.навч. Кл. керівники Заст...дир.з ВР Соціальний педагог Практичний психолог  
    1.2 Поставити учнів схильних до правопорушень та учнів, які перебувають на обліку ВКМСД на внутрішній облік училища і закріпити за ними громадських вихователів Постійно втень Практичний психолог Заст.дир.з ВР Соціальний педагог  
    1.3 Вивчити інтереси важковиховуваних дітей та залучити їх до гурткової роботи До 15.10.2015 р. Майстри вир.навч. Кл. керівники Заст...дир.з ВР Соціальний Педагог Керівники гуртків  
    1.4 Вивчити умови проживання важковиховуваних учнів, дітей-сиріт, дітей з багатодітних сімей, дітей-інвалідів Вересень-Жовтень Практичний психолог Соціальний педагог  
    1.5 Запрошувати на засідання Ради профілактики правопорушень серед неповнолітніх працівників міліції, служби у справах дітей РДА Протягом року Заст...дир.з ВР  
      2. Робота з батьками:  
    2.1 Диспут з батьками та учнями на тему: «Чи знаю я права і обов'язки своєї дитини?» Січень-лютий Практичний психолог  
    2.2 Індивідуальні консультації для батьків щодо збереження психічного здоров'я учнів Протягом року Практичний психолог  
    2.3 Лекторій на тему: «Здорова сім'я — запорука здоров'я дитини і нації» Вересень Заст...дир.з ВР
    2.4 Провести загально училищні батьківські збори Листопад Травень Адміністрація

    училища

    Кл.керівники
    2.5 Батьківські збори в групах: -1 курс

    —   II курс

    —   III курс
    Вересень

    Грудень

    Жовтень

    Квітень

    Лютий
    Майстри вир.навч. Кл. керівники Заст...дир. з ВР
    3. Робота з учнями з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування:
    3.1 Скласти розгорнуті списки про дану категорії дітей До 04.09.2015 р. Заст...дир.з ВР

    Кл.керівники

    Практичний

    психолог

    Соціальний

    педагог
    3.2 Забезпечити учнів, які не мають де жити, гуртожитком, надаючи їм найкраще обладнані кімнати До 01.09.2015 р. Вихователі
    3.3 Продовжувати співпрацю із ССД РДА, ВССМС РВ УМВС України, РЦСССДМ Протягом року Заст...дир.з ВР
    3.4 Забезпечити даній категорії дітей виплати , грошової допомоги, компенсації за харчування, одяг та взуття, допомоги на придбання навчальної літератури Постійно Заст...дир.з ВР Бухгалтерія

    Соціальний

    педагог
    3.5 Встановити контроль за відвідуванням уроків, пропусками занять Постійно Майстри вир.навч. Кл. керівники
    3.6 Вивчити інтереси вищезгаданих дітей та залучити їх до гурткової роботи і масових заходів групи та училища До 15.10.2015 р. Майстри вир.навч. Кл. керівники Заст...дир.ВР

    Соціальний

    педагог

     

    Фізична підготовка

     

    Назва заходу Термін виконання Відповідальний за проведення
    1. Проведення пропагандистської роботи серед учнівської молоді щодо здорового способу життя Протягом року Викладачі фізичного виховання
    2. Організувати роботу спортивних гуртків Вересень Керівники

    спортивних

    гуртків
    3. Згідно медичного огляду сформувати групи для занять фізкультурою на уроках фізичного виховання Вересень Викладачі фізичного виховання
    4. Організація оздоровчих занять з учнями, які віднесені, за станом здоров'я, до спеціальної медичної групи Вересень Жовтень Викладачі фізичного виховання
    5. Організація і проведення козацьких забав Жовтень Заст...дир.ВР Керівник фізичного виховання
    6. Планування і проведення спортивно-оздоровчих заходів з різних видів спорту, які входять в програму спартакіади ПТНЗ області Протягом року Керівник

    фізичного

    виховання
    7. Організація і проведення спортивних і фізкультурно-оздоровчих заходів серед учнів училища Протягом року Викладачі фізичного виховання
    8. Організація та проведення спортивно-оздоровчих заходів з різних видів спорту з учнями, які проживають в гуртожитку Протягом року Вихователі Викладачі фізичного виховання
    9. Провести:

    — День спорту;

    — Всесвітній день здоров'я
    Вересень Квітень Керівник

    фізичного

    виховання

     

    Leave a Reply