Список членів методичної комісії класних керівників та вихователів

    Голова методичної комісії – заступник директора з виховної роботи

     Альохін  Віктор Северинович

    Закінчив Тернопільський державний  педагогічний інститут ім...Я.Галана.1990році

    Вчитель загально технічних дисциплін та праці

     Працює  над проблемою:

    «Підвищення ефективності навчально- виховного процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій».

    Педагогічне кредо:

    «Любов і терпіння — запорука успіху».

     

    Томко Василь Васильович – класний керівник групи №1, яка  здобуває  професією «Тракторист — машиніст с/г  виробництва категорії «А», «В», «С», «Д», слюсар-ремонтник, водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С». 

     Закінчив Чернівецький національний  університет  в  2005р.

    Вчитель фізичної культури та валеології, організатортуристичної роботи, керівник фізичного виховання.

     Кваліфікаційна категорія – викладач вищої категорії.

    Педагогічне кредо:«Бути до дітей справедливим і чесним».

     Працює  над проблемою:     «Впровадження  основних принципів формування здорового способу життя».

     Шляхи вирішення проблемної  теми – навчити цінувати власне здоров’я, дбати про нього та формувати такий світогляд, який створить у них потребу ведення здорового способу життя.

     Викладач систематично проводить  виховні заходи, які допомагають чіткіше відокремлювати питання здоров’я, на які слід спрямовувати діяльність у першу чергу.

     

     

    Мартинчук Дмитро Дмитрович –  класний керівник групи №3 за професією «Слюсар з ремонту автомобілів, рихтувальник кузовів,водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С»

    Викладач спецдисциплін.

    Кваліфікаційна категорія — «спеціаліст вищої категорії»

    Методична мета: «Виховання в учнів правил культурної поведінки».

    Педагогічне кредо: «Навчаючи інших-вчитися самому».

     Особиста проблемна тема у виховній діяльності – виховання сталої відповідальної      поведінки,  сприяння формуванню імунітету до негативних впливів оточення.

    В своїй  роботі Дмитро Дмитрович  застосовує методи  створення сприятливих умов для реалізації навчальної активності учнів.

     

     

    Чокан Лариса Михайлівна – класний керівник групи № 11, яка  здобуває  професією  «Тракторист-машиніст с/г  виробництва категорії «А», «В», «С», «Д», слюсар-ремонтник, водій автотранспортних засобів категорії «В»і «С».

    Викладач біології.

    Кваліфікаційна категорія «спеціаліст  ІІ категорії»

    Педагогічне кредо:«Учень – величина змінна. У кожному треба бачити неповторну індивідуальність».

     

     Працює  над проблемою:«Екологічне виховання учнів ПТНЗ.»

    Шляхи вирішення проблемної  теми це  виховання розуміння сучасних екологічних проблем  держави  та світу , усвідомлення їх важливості  та актуальності.

     

            

    Понич Віра Василівна класний керівник групи № 14 за професією  «Слюсар-ремонтник,електрогазозварник,  водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».

     Викладач англійської мови.

    Кваліфікаційна категорія «спеціаліст  І категорії»

     

    Педагогічне кредо: «Без творчого вчителя не може бути ні нової освіти, ні нового суспільства, ні вільної України»

                                              О.А. ЗАХАРЕНКО

     

     Працює  над проблемою: Використання інноваційних технологій у  формуванні духовності учнів.»

     Використовує такі форми і методи роботи, які відповідають  потребам особистості та сприяють  розкриттю  її талантів, духовно-моральних, емоційних, розумових  здібностей. Застосовує  інтерактивні методики і технології щодо превенції негативних явищ серед учнів групи, пропагування здорового способу життя, формування морально-етичних норм поведінки на основі загальнолюдських цінностей.

     

    Ковалик Ольга Миколаївна класний керівник групи 17 за професією  «Кухар; кондитер».

     Викладач хімії.

    Кваліфікаційна категорія «спеціаліст  вищої  категорії»

    Педагогічне кредо: «Не маючи тепла душі, тепла душі дітей не збережеш».

     Працює  над проблемою «Виховання принципів загальнолюдської моралі: правди справедливості, доброти ».

    Шляхи вирішення цієї проблеми: навчити учнів розрізняти мотиви до вчинку та самий вчинок, цінувати повагу з боку інших та самим її демонструвати, проявляти позитивні якості особистості.

     

    Василик Марина Степанівна класний керівник групи № 8 за професією  «Перукар, модельєр манікюрниця». Викладач української мови та літератури.

    Кваліфікаційна категорія «спеціаліст  ІІ категорії»

    Мої кредо

    Педагогічне: «Учень, не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який потрібно запалити »

    Творче: «Тільки творчий вчитель виховає творчого учня»

    Життєве: «Совість – найкраща повчальна книга з тих, якими ми володіємо, в неї слід заглядати частіше.

                                                                                                         П. Безл

              Працює  над проблемою:«Виховувати в учнів позитивні риси характеру: обов’язковість, чесність, чесність, організованість, доброту, щирість, повагу до старших та вимогливість до себе».

             Шляхи вирішення проблемної  теми – навчити цінувати позитивні риси характеру, дбати  про моральні  людські цінності, примножувати такі риси характеру, як любов до ближнього.

             Викладач систематично проводить  виховні заходи, які сприяють формування особистості, розвитку свідомості учня, вихованню патріотів своєї Батьківщини.

     

     

    Тофан Оксана Василівна класний керівник групи № 21 за професією  «Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва категорії «А», «В», «С», «Д», слюсар-ремонтник, водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С», соціальний педагог.

            Педагогічне кредо: «Дитина — це сонце,      тільки дайте йому засвітити».

     Працює  над проблемою «Гармонійний всебічний розвиток особистості дитини в умовах навчання в ПТНЗ».

     Шляхи розв’язання цієї проблеми вбачає у постійному залученні дітей до тренінгової роботи та громадської діяльності. Щоб дитина розкрилася потрібно лише знайти напрямок, в якому вона хоче працювати.

    Зварич Ольга Миколаївна класний керівник групи №6 за професією  «Робітник  з комплексного  ремонту та обслуговування будівель»,  магістр математики, викладач математики та інформатики .

    Кваліфікаційна категорія «спеціаліст  ІІ категорії»

    Педагогічне кредо: «Знання можуть бути купою каміння, що задавило особистість. Знання можуть бути й вершиною піраміди, на якій стоїть особистість.»

     Працює  над проблемою  «Формуваня свідомості та моралі в учнівському колективі» оскільки вважає, що справжній вчитель – це людина, яка має не тільки глибокі знання, а ще й вміє спілкуватися з молоддю, виховувати їх чесними, працьовитими, добрими.

     

     

    Перепелюк  Ольга Іванівна класний керівник групи №7 ,яка здобуває професію « Кухар; кондитер».

    У 1997 році   закінчила   Чернівецький  національний  університет  .

     Математик, викладач математики

     

     У 2012 році  підтверджена

    кваліфікаційна  категорія «спеціаліст вищої категорії»»

    Педагогічне кредо: «Лише той учитель ,хто живе так ,як навчає».

    (Григорій Сковорода).

     Працює  над проблемою  «Формування в свідомості неповнолітніх чіткого уявлення про соціальні та моральні норми ,правила та принципи поведінки ,які існують в сучасному суспільстві».

    Особиста проблемна тема у виховній діяльності – роль виховання відповідальної поведінки у засвоєнні загальнолюдських цінностей.

    Мисенюк Ярослав Григорович – вихователь.

    Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

    Педагогічне кредо: «Козацькому роду – нема переводу»

    Працює  над проблемою: « Формування рис громадянина – патріота в учнів ПТНЗ».

    ЇЇ розв’язання вбачає в усвідомленні громадянських обов’язків кожного учня закладу, залученні дітей до проведення волонтерської роботи та виховних заходів патріотичного спрямування.

     

    Тофан Марія Іванівна — вихователь гуртожитку.

     Педагогічне кредо:« Не примушувати, а переконувати; не керувати, а організовувати; не обмежувати, а надавати свободу вибору».

     Життєве кредо: «Людське в людині – то найбільша цінність, і дар цей треба берегти».

    Однією з найцінніших якостей вихователя є глибока любов до дітей, любов в якій поєднується сердечна ласка з мудрою суворістю та вимогливістю батька та матері.

     В.Сухомлинський

    Метою  своєї діяльності вважає: «Створити в людині Людину. Це як збудувати храм, що завжди не просто. Для цього потрібно змінити свою свідомість, перейти на інший рівень. Одягти інші окуляри. Інакше подивитися на світ. Але тільки так можна і себе вдосконалити і допомогти іншим досягнути життєвого успіху.»

    Особиста проблемна тема у виховній діяльності :«Національно патріотичне виховання як складова цілісного процесу формування особистості»

     

    Форми роботи: Традиційні і нетрадиційні

    Індивідуальні:  Бесіда, відверта розмова,  консультація,  надання індивідуальної допомоги в конкретній роботі.

    Групові:  Виховні години,  вечори відпочинку,  години спілкування, конкурси,  екскурсії,  суспільно-корисна праця, спортивні змагання, веселі старти.


     

      Трифоненко  Орест  Миколайович  – вихователь.

    Кваліфікаційна  категорія  — спеціаліст другої категорії.

    Педагогічне кредо:       « Навчаючи вчуся» .

    Працює над проблемою:       « Підвищення культури поведінки учнів у  навчальному закладі».                   

     Шляхи вирішення проблемної теми це  навчити учнів поважати кожну  особистість не допускати зверхнього ставлення до інших та створити такий світогляд що дасть їм змогу  зрозуміти ,що  без покращення своєї культури не можна гармонійно співіснувати.   


    Богуцький Михайло Миколайович – вихователь, викладач історії за фахом.

    Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст вищої категорії».

    Педагогічне кредо: «Борітеся, поборите…»

    Працює над проблемою: «Удосконалення системи виховної роботи в гуртожитку».

    Шляхи вирішення проблемної теми – розвивати пізнавальні здібності учнів, забезпечувати професійну самореалізацію особистості, виховувати таких громадян, які володіють системою загальнолюдських цінностей, духовними, героїко-національними надбаннями українського народу, вдосконалювати моральні, естетичні та фізичні якості особистості.

    Вихователю властиві глибокі знання з педагогіки та психології, вміння використовувати їх на практиці. Виховує юнаків у атмосфері доброзичливості, уваги до кожного, з турботою про підвищення освітнього рівня молоді, задоволення її культурних запитів та інтересів. Систематично готує та проводить виховні заходи, створює умови для задоволення потреб у вільному спілкуванні, занятті улюбленою справою, фізичному розвитку, корисному та змістовному відпочинку.

    № п.п

    Навчальна група

    Прізвище імя по

    батькові

    Посада

    Закінчений навчальний заклад

    Категорія

    1

    11

    Чокан Лариса Михайлівна

    Викладач біології

    ЧНУ, 2003р., Біолог, викладач біології та хімії

    2012р. присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії

    2

    14

    Понич Віра Василівна

    Викладач англійської мови

    ЧДУ, 2003р., Філолог,викладач анг. Мови та літ, вчитель нім мови

    2011р. присвоєна кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»

    3

    17

    Ковалик

    Ольга Миколаївна

    Викладач хімії

    ЧДУ, 1978 р., Хімік,

    викладач хімії

    2013р. підтверджено кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії”

    4

    21

    Тофан Оксана Василівна

    Соціальний педагог

    ЧНУ, 2007р. психолог

    5

    23

    Король Богдан Петрович

    Викладач історії та предмета «Захист Вітчизни»

    ЧДУ , 1990 р., Історик, Викладач історіїтасуспільствознавства.

    2015р. Підтверджено кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії”

    6

    1

    Томко

    Василь Васильович

    Керівник фізвиховання

    ЧНУ, 2005р., Учитель фізичної культури та валеології, організаторатуристичної роботи

    2013р. Присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

    7

    3

    Мартинчук

    Дмитро Дмитрович

    Викладач спецдисциплін

    Львівський політехнічний інститут, 1981р., Інженер-механік

    2013р. Підтверджено кваліфікаційну. Категорію „спеціаліст вищої категорії”

    8

    5

    Волянська Юлія Ярославівна

    Викладач географії

    ЧНУ, 2012р., магістр, викладач географії .

    „спеціаліст ІІ категорії”

    14

    9

    Зварич Ольга Миколаївна

    Викладач

    математики

    ЧНУ, 2011р.,магістр, викладач математики

    2015р. присвоєна кваліфікаційна категорія „спеціаліст ІІ категорії”

    15

    10

    Перепелюк Ольга Іванівна

    Викладач математики

    ЧДУ, 1997р., Математик, викладач математики

    2012 підтверджена

    кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

    16

    11

    Василик Марина Степанівна

    Викладач кр... мови та літ-ри

    ЧНУ, 2003р спеціаліст, викладач української мови та літератури

    2006 присвоєна кваліфікаційна категорія „спеціаліст ІІ категорії”

    17

    12

    Альохін

    Віктор Северинович

    Заступник директора з ВР

    Тернопільський державний педінститутім. Я.А. Галана, 1990р.,

    Вчитель загально технічних дисциплін

    2011 підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

    Вихователі

    № п.п

    Навчальна група

    Вихователі

    Посада

    Категорія

    Закінчений навчальний заклад

    1

    ІІ поверх

    Трифоненко Орест Миколайович

    Вихователь

    Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича,

    1998р., фізик

    2014 р. присвоєно кваліфікаційну категорію „спеціаліст ІІ категорії”

    2

    ІІІ поверх

    Богуцький Михайло Миколайович

    Вихователь

    1979 р. Чернівецький Ордена Трудового Червоного Прапора державного університету, історик

    2015р. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії

    3

    ІV поверх

    Тофан Марія Іванівна

    Вихователь

    ЧНУ, спеціаліст 2006р. вчитель музики та українознавства

    „спеціаліст ІІ категорії”

    4

    ІІІ поверх

    Мисенюк Ярослав Григорович

    Вихователь

    Івано-Франківська спеціальна середня школа миліції МВД, 1988р., Юрист

    2014 р, підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст»

    Психологічна служба

    1

    Юлдашева Марія Михайлівна

    Психолог

    ЧНУ, 2007р. психолог

    2013 присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»

    2

    Тофан Оксана Василівна

    Соціальний педагог

    ЧНУ, 2007р. психолог

    Головною метою виховної роботи Вищого професійного училища № 24м. Заставна, є виховання громадянина України — носія цінностей та загальнолюдських надбань.

     

    Вся виховна робота училища в 2014—2015 навчальному році передбачала реалізацію наступних завдань:

     

    -              Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської
    відлові дальності,культури поведінки та свідомої дисципліни ;

     

    -              Виховання відповідального ставлення до навчання та праці,
    розширення політехнічного кругозору й підготовки до свідомого вибору
    професії;

     

    -              Фізичне удосконалення, зміцнення здоров'я й формування в учнів
    санітарно гігієнічної культури та здорового способу життя;

     

    -              Формування в учнів естетичної культури, утвердження умінь
    створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів
    дітей,формування основ громадянського світогляду.

     

    Для реалізації цих завдань в училищі було розроблено єдину комплексну систему планування виховної роботи навчального закладу, що включала в себе плани виховної роботи класних керівників, майстрів виробничого навчання, бібліотеки, соціального педагога та практичного психолога, вихователів гуртожитку, окремих предметних гуртків та гуртків за інтересами.

     

    В цих планах були охоплені всі напрямки виховання, передбачені «Основними орієнтирами виховання учнів »

     

    Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи навчального закладу, педагогічний колектив протягом 2015 — 2016 навчального року організовував і проводив різноманітні заходи, що забезпечували виховну роботу за всіма  її напрямками.

     

     

     

        Виховна робота методичної комісії  класних керівників організована у відповідності з вимогами «Закону про освіту», державних концепцій національного, громадянського, патріотичного та сімейного виховання. Щоб забезпечити високу ефективність виховного процесу потрібно створити чітку  організаційно-функціональну структуру, розробити конкретний план організації та проведення виховної роботи.        

     

      Пріоритетним у цьому напрямку є індивідуальний підхід до особистості учнів, стимулювання їхніх внутрішніх сил до саморозвитку й самовиховання.

     

     Виховна робота класних керівників базується на таких основних принципах:

     

    -         науковість;

     

    -         гуманізм;

     

    -         демократизм;

     

    -         добровільність.

     

     

     

    Науково – методична проблема училища: « Впровадження інноваційних технологій як шлях до розвитку життєвих та професійних компетентностей педагога та учнів»

     

    Науково – методична проблема виховної роботи училища:

     

     « Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня»

     

    Методична комісія працює над проблемою: «Формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника: його духовності, високої культури, трудової активності, мобільності та комунікативності на основі використання нових форм і методів навчально-виховного процесу».

     

     

     

    Для розв'язання методичної проблеми , кожен класний керівник в своїй навчальній групі працює у певному напрямку:

     

     На І курсі:

     

    Адаптація учнів в новому колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі, сім ї.

     

    Виховання відповідного ставлення до навчання, розширення пізнавального і культурного світогляду.

     

    — Збереження національної культури, традицій та звичаїв народів, що проживають в Україні, підтримку почуття національної самосвідомості у поєднанні з розумінням місця і ролі свого народу і країни в розвитку світової культури;

     

    — Формування в учнівських колективах престижності праці, підвищення ролі робітничих професій, розуміння їхнього значення в особистісному розвитку та місце у соціально-економічному розвитку держави;

     

    — Виховання в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя;

     

    — Використання можливостей учнівського самоврядування у вихованні активної соціальної позиції учнів, розвитку їх уміння брати на себе відповідальність за прийняті рішення;

     

     Попередження правопорушень.

     

    Вивчення особистості учнів в учнівському колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі.

     

     На ІІ і ІІІ курсах:

     

    Виховання інтересу до навчання, попередження правопорушень, культури поведінки.

     

    Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.

     

    Виховання культури поведінки учнів, попередження правопорушень.

     

      Формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.

     

     — Виховання особистості в колективі; формування умінь налагоджувати взаємодію, співпрацю, вміння дипломатично виходити з конфліктних ситуацій.

     

     

     

     

     

     

     

    Педагогічні завдання методичної комісії на 2015—2016 навчальний рік:

     

    — Створення системи виховної роботи спрямованої на створення в училищі сприятливих умов для розвитку, саморозвитку і розкриття особистості учнів;

     

     — Підвищення рівня фахової майстерності класних керівників, майстрів виробничого навчання та вихователів;

     

     — Подолання й попередження виникнення труднощів у виховній роботі.

     

     — Опанування педагогічними працівниками нових форм та методів виховної роботи та практичне їх застосування;

     

    — Вивчення та узагальнення передового досвіду класних керівників;

     

     — Тісна взаємодія з батьками з метою безперервного та систематичного формування навиків поведінки;

     

    — Створення відповідних умов для формування і розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією, яка готова до конкурентного обрання свого місця в житті на основі обраного профілю роботи.

     

     — Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень;

     

     — Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми;

     

    — Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій училища і сім'ї у становленні юної особистості.

     

    — Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

     

     Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:

     

     — Громадянське виховання;

     

     — статеве виховання і підготовка до сімейного життя;

     

     — військово-патріотичне виховання;

     

     — трудове виховання;

     

     — художньо-естетична освіта і виховання особистості;

     

     — моральне виховання;

     

     — екологічне виховання;

     

     — фізичне виховання і формування здорового способу життя;

     

     — превентивне виховання;

     

     — сприяння творчому розвитку особистості.

     

     Всі ці напрямки тісно пов'язанні між собою і сприятимуть вирішенню найбільш актуальних проблем у поведінці, формуванні світогляду і характеру учнів училища.

     

     Прогнозований результат роботи методичного об’єднання класних керівників

     

     1. Високий  науково-методичний рівень класних керівників з питань педагогіки і психології.

     

    2. Виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів училища.

     

     3. Оволодіння класними керівниками сучасними виховними технологіями формами і методами роботи.

     

     4. Використання проектних технологій у виховній роботі класних керівників.

     

     5. Впровадження проектів з правової освіти та виховання в учнівських коллективах.

     

     6. Активна участь класних керівників в роботі  учнівського самоврядування.

     

    Основними формами виховної роботи в училищі є:

     

     Інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, театр-вуличного дійства (флеш-моб), тренінги, лекції,відео лекторії, інтелектуальні аукціони, вечори, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права, створення публікацій .).

     

     Діяльнісно — практичні (творчі групи, екскурсії, свята змагання, огляди-конкурси, олімпіади). 

     

    Діалогічні (бесіда, зустрічі з видатними особистостями). ,

     

     Індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота ).

     Наочні (виставки учнівської творчості, книжкової виставки, тематичні стенди ).

    Головною метою виховної роботи Вищого професійного училища № 24м. Заставна, є виховання громадянина України — носія цінностей та загальнолюдських надбань.

    Вся виховна робота училища в 2014—2015 навчальному році передбачала реалізацію наступних завдань:

    -              Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської
    відлові дальності,культури поведінки та свідомої дисципліни ;

    -              Виховання відповідального ставлення до навчання та праці,
    розширення політехнічного кругозору й підготовки до свідомого вибору
    професії;

    -              Фізичне удосконалення, зміцнення здоров'я й формування в учнів
    санітарно гігієнічної культури та здорового способу життя;

    -              Формування в учнів естетичної культури, утвердження умінь
    створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів
    дітей,формування основ громадянського світогляду.

    Для реалізації цих завдань в училищі було розроблено єдину комплексну систему планування виховної роботи навчального закладу, що включала в себе плани виховної роботи класних керівників, майстрів виробничого навчання, бібліотеки, соціального педагога та практичного психолога, вихователів гуртожитку, окремих предметних гуртків та гуртків за інтересами.

    В цих планах були охоплені всі напрямки виховання, передбачені «Основними орієнтирами виховання учнів »

    Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи навчального закладу, педагогічний колектив протягом 2015 — 2016 навчального року організовував і проводив різноманітні заходи, що забезпечували виховну роботу за всіма  її напрямками.

     

        Виховна робота методичної комісії  класних керівників організована у відповідності з вимогами «Закону про освіту», державних концепцій національного, громадянського, патріотичного та сімейного виховання. Щоб забезпечити високу ефективність виховного процесу потрібно створити чітку  організаційно-функціональну структуру, розробити конкретний план організації та проведення виховної роботи.        

      Пріоритетним у цьому напрямку є індивідуальний підхід до особистості учнів, стимулювання їхніх внутрішніх сил до саморозвитку й самовиховання.

     Виховна робота класних керівників базується на таких основних принципах:

    -         науковість;

    -         гуманізм;

    -         демократизм;

    -         добровільність.

     

    Науково – методична проблема училища: « Впровадження інноваційних технологій як шлях до розвитку життєвих та професійних компетентностей педагога та учнів»

    Науково – методична проблема виховної роботи училища:

     « Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня»

    Методична комісія працює над проблемою: «Формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника: його духовності, високої культури, трудової активності, мобільності та комунікативності на основі використання нових форм і методів навчально-виховного процесу».

     

    Для розв'язання методичної проблеми , кожен класний керівник в своїй навчальній групі працює у певному напрямку:

     На І курсі:

    Адаптація учнів в новому колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі, сім ї.

    Виховання відповідного ставлення до навчання, розширення пізнавального і культурного світогляду.

    — Збереження національної культури, традицій та звичаїв народів, що проживають в Україні, підтримку почуття національної самосвідомості у поєднанні з розумінням місця і ролі свого народу і країни в розвитку світової культури;

    — Формування в учнівських колективах престижності праці, підвищення ролі робітничих професій, розуміння їхнього значення в особистісному розвитку та місце у соціально-економічному розвитку держави;

    — Виховання в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя;

    — Використання можливостей учнівського самоврядування у вихованні активної соціальної позиції учнів, розвитку їх уміння брати на себе відповідальність за прийняті рішення;

     Попередження правопорушень.

    Вивчення особистості учнів в учнівському колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі.

     На ІІ і ІІІ курсах:

    Виховання інтересу до навчання, попередження правопорушень, культури поведінки.

    Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.

    Виховання культури поведінки учнів, попередження правопорушень.

      Формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.

     — Виховання особистості в колективі; формування умінь налагоджувати взаємодію, співпрацю, вміння дипломатично виходити з конфліктних ситуацій.

     

     

     

    Педагогічні завдання методичної комісії на 2015—2016 навчальний рік:

    — Створення системи виховної роботи спрямованої на створення в училищі сприятливих умов для розвитку, саморозвитку і розкриття особистості учнів;

     — Підвищення рівня фахової майстерності класних керівників, майстрів виробничого навчання та вихователів;

     — Подолання й попередження виникнення труднощів у виховній роботі.

     — Опанування педагогічними працівниками нових форм та методів виховної роботи та практичне їх застосування;

    — Вивчення та узагальнення передового досвіду класних керівників;

     — Тісна взаємодія з батьками з метою безперервного та систематичного формування навиків поведінки;

    — Створення відповідних умов для формування і розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією, яка готова до конкурентного обрання свого місця в житті на основі обраного профілю роботи.

     — Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень;

     — Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми;

    — Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій училища і сім'ї у становленні юної особистості.

    — Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

     Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:

     — Громадянське виховання;

     — статеве виховання і підготовка до сімейного життя;

     — військово-патріотичне виховання;

     — трудове виховання;

     — художньо-естетична освіта і виховання особистості;

     — моральне виховання;

     — екологічне виховання;

     — фізичне виховання і формування здорового способу життя;

     — превентивне виховання;

     — сприяння творчому розвитку особистості.

     Всі ці напрямки тісно пов'язанні між собою і сприятимуть вирішенню найбільш актуальних проблем у поведінці, формуванні світогляду і характеру учнів училища.

     Прогнозований результат роботи методичного об’єднання класних керівників

     1. Високий  науково-методичний рівень класних керівників з питань педагогіки і психології.

    2. Виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів училища.

     3. Оволодіння класними керівниками сучасними виховними технологіями формами і методами роботи.

     4. Використання проектних технологій у виховній роботі класних керівників.

     5. Впровадження проектів з правової освіти та виховання в учнівських коллективах.

     6. Активна участь класних керівників в роботі  учнівського самоврядування.

    Основними формами виховної роботи в училищі є:

     Інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, театр-вуличного дійства (флеш-моб), тренінги, лекції,відео лекторії, інтелектуальні аукціони, вечори, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права, створення публікацій .).

     Діяльнісно — практичні (творчі групи, екскурсії, свята змагання, огляди-конкурси, олімпіади). 

    Діалогічні (бесіда, зустрічі з видатними особистостями). ,

     Індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота ).

     Наочні (виставки учнівської творчості, книжкової виставки, тематичні стенди ).

    Leave a Reply